Tillbaka till rutinerna igen!

Nu gäller det att hitta tillbaka till alla mina rutiner igen,
jo jag har sådana trots att jag är arbetslös faktiskt.
Kliver upp kl 6 varje morgon med Stefan och sen
brukar jag avverka
hälsans stig på morgonen.
Men sen det blev klart att vi ska flytta igen har jag tappat det,
mina powerwalks i hälsans har helt enkelt hoppats över, gillas inte.
All tid, och då menar jag all tid har lagt på lägenhetsletande,
men nu kan jag äntligen släppa det igen, vilken lättnad!

Så imorse  var det dags igen, hälsans stig i solsken är toppen,
den perfekta starten på en ny dag :)


(efter hälsans, den gamla dansbanan vid högskolan)

Ikväll ska vi till Furuviks Brygga och äta, vi firar gummibröllop idag ♥


Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Gummibröllop.. grattis till ?? år... haha.. har itne koll på sånt där. Men klart man ska fira bröllopsdagarna.

Postat av: Cia

Du är inte alls arbetslös!!! Du har bara inte börjat arbeta än ;-)

2011-05-17 @ 12:25:28
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Ann Catrine

Och snart får du lära känna nya och spännande

promenadstråk ;-)



Njut av tisdagen min vän!

2011-05-17 @ 12:26:11
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: veronica

Grattis till er båda på bröllopsdagen!

2011-05-17 @ 19:19:20
URL: http://veropenn.blogspot.com
Postat av: Helena

GRATTIS till bröllopsdagen..



Skönt att gå på morgonen men jag är inponerad av att du kliver upp trots att du just nu har "semester" innan ditt nya jobb..Önskar jag hade din energi..Snälla överför lite!!!!!



Hoppas ni får en bra och god middag...Jag har varit nöjd varje gång jag har ätit där..Tagit gös, röding, hummersoppa och nån form av mix tallrik.. När flyttar ni o när börjar du jobba????

2011-05-17 @ 20:22:30
URL: http://kvarteretkluban.blogspot.com
Postat av: Kristina

Grattis till bröllopsdagen och njut nu av din ledighet innan det är dags att börja jobba. Kram

2011-05-17 @ 20:41:37

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback