Lugn helg

Ny vecka = nya händelser, vad återstår att se!
Den lugnaste helgen som jag kan minnas är över.
För vår del har den egentligen gått ut på att kurera Stefan som
var till doktorn i fredags och fick diagnosen lunginflammation!
Inte undra på att han varit så pass skruttig som han varit.
Förutom att vi tagit det lugnt så har vi diskuterat det här med
boende ut alla perspektiv som finns (och några fler).

Vi håller många dörrar öppna, flera stadsdelar vi kan tänka oss.
Färdigt skick eller renoveringsobjekt?
Känns lägenheten bara rätt så kan vi tänka oss att renovera också.
Har roat mig med att kolla sålda lägenheter och pågående budgivningar,
nästan en regel att bostaden ökar ca 300 000 /miljon i de områden vi letar.
Hoppas verkligen att jag är bättre förberedd nästa gång vi förlorar
en budgivning, för det kommer vi säkerligen att göra.
Försöker förbereda mig så gott det går, helt oberörd lär jag inte vara ändå.
Idiotiskt nog så fungerar jag så att hittar jag något jag gillar så
börjar min hjärna genast möblera och se möjligheter.
Den biten kan jag nog inte ändra på hur jag än skulle försöka.
Skulle jag inte börja planera är det inte rätt boende helt enkelt!

Vår lägenhet verkar vara attraktiv enl mäklaren Anna.
En extra visning idag och ännu en imorgon kväll.
Skulle tro att budgivningen startar på ons - tors, spännande!

Vårat liv handlar mest bara om köpa/sälja lägenhet just nu,
lär nog göra så ett tag till också gissar jag!

Nu ska jag ordningställa här hemma och gå ner till biblioteket,
behöver lite nytt att läsa, har en lista som jag ska kolla efter!
Frukostdags! 


Kommentarer
Postat av: Veronica

Attans med den där lägenheten ni budade på. Hoppas ni hittar ngn annan som hjärtat klappar lika mkt för. Nu är det början på maj, kommer inte husbilen då? Har varit första helgen i husvagnen nu....så skönt att andas camping:-)

ha det, lycka till med försäljningen o kram

Postat av: Cia

Ja men er lägenhet är ju galet fin och "flyttainklar" Till och med det sista med kyl och frys fixat.

2011-05-02 @ 12:55:34
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Ann Catrine

Tur det inte är jag som ska sälja och köpa!

Jag blir smått orolig i magen och stressad

bara av att läsa om allt ska klaffa ;-)



Kram!

2011-05-02 @ 15:11:53
URL: http://mormormu.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback