Flygupplevelse

Idag åker vi ner mot Båstad och blir borta några dagar.
Stefan fick en upplevelse i present när han slutade på sitt jobb i höstas.
Nu ska han så äntligen få nyttja den,
han ska få flyga ett
stridsflygplan!!
Men han har valt att utföra flygningen i Ljungbyhed
istället för Västerås som står i beskrivningen.
Deh här dagen har han längtat efter sen i oktober när
han fick presenten och på torsdag är det så äntligen dags :)



Nu ska jag göra mig färdig för att gå ner på arbetsförmedlingen och hänga
på låset när de öppnar kl 10, måste få någon rätsida på allt.
(se inlägg under)
Stefan är ledig idag så han följer med ner och lyssnar vad de har att säga, 
ett par extra öron skadar inte i det här läget.
Nej nu gäller det all glömma allt stök för några dagar och kunna
njuta av en tripp med husbilen istället!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Nämen fy, vilka hemska (i mina ögon) presenter han får. Huvudsaken är att han är nöjd och att ni får en trevlig tripp.

Kram!

Postat av: Linda/Candygirl

Åh vad härligt. Ha det så mysigt med flygande och allt...

2011-05-31 @ 15:03:25
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Heléne

Då kommer ni ju nästan ner till våra trakter! Vi får väl vinka om vi möts nånstans längs vägen, trots att vi "bara" har husvagn och inte husbil :-)

2011-05-31 @ 17:52:00
Postat av: Freedomtravel

Oj, vad spännande! Även om jag själv aldrig skulle våga...

2011-05-31 @ 18:34:18
URL: http://www.freedomtravel.se
Postat av: Lisa

Åh kan man önska sånt?!?! Då skall jag göra det!! Synd bara att det inte går att få flyga ett Viggen. DET hade suttit som en smäck! s I ett annat liv hade jag varit stridspilot! (Jo jag menar det på allvar!!)



Kram å ha det så bra därnere!!

2011-05-31 @ 22:22:40
URL: http://bidrottningen.bloggagratis.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback