Fina slemhinnor!

Dina slemhinnor ser väldigt fina ut, allt är som det ska!
Nu kan du stänga munnen?!?!

Slemhinnor är ett ord jag ogillar starkt och nu ska det
pratas om dessa hinnor hos tandläkaren också!
Jag som trodde att det var någon som endast
kollades i de nedre regionerna, så fel jag hade!
Jo jag var hos tandläkaren igår, den årliga kontrollen.
Allt såg bra ut så nu kan jag släppa det ett år framåt, skönt!

Igår kväll gick vi ner till slottet för att se Victoria och Daniel som gästar
Ockelbo och Gävle under några dagar, späckat program tydligen.
Andreas Johnson sjöng tillsammans med sin kör från körslaget.
Jag har inte följt det i år vilket jag ångrade när
när jag hörde deras sång, så duktiga de är!


(Daniel vänd dig inte...ja någon papparazzi lär jag då aldrig bli)

Dags för morgonens promenad i hälsans!
Sen väntar lunch med Lena och en cykeltur till Furuvik.
Kolla på deras nyinköpta hus som de skrev kontrakt på igår.
En sommarbostad från sekelskiftet med tinnar och torn
vid havet som de ska bygga om till året-runt-boende!
K-märkt hus så det lär nog ta lång tid innan de kan flytta dit riktigt.
Massor med regler vad som får göras och hur det ska göras.
Spännande, jag ser fram emot att få se det :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh de köpte huset, Hälsa Grattis!!

Men cykla ut, du är knäpp du.. Va jobbigt det lät!

2011-05-20 @ 16:21:20
Postat av: Cia

Huset verkar spännande....



Ser ut att finnas massor med rojalister fortfarande.

Postat av: Marie-Louise

Vad trevligt med lite kungligt besök :) och ett sekelskiftshus, vilken dröm. Trevlig helg. Kram

2011-05-20 @ 23:01:55
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: Christina

Kul....bara ett stenkast i från min arbetsplats ju.Lova att däga hej till mig om du kikar in.

2011-05-21 @ 00:11:09
URL: http://cina-71.blogspot.com
Postat av: joacim

Håller helt med dig ang slemhinnorna. Låter verkligen en trappa ner mer än i munnen. Stress lär ju däremot väl synas på tandköttet. Inte så mkt psykisk stress då som om kroppen är i obalans. Så det e väl ett gott betyg från en tandläkare... KRAM.

2011-05-22 @ 20:59:44
URL: http://www.wehoo.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback