Mediejukeboxen

Ännu en helg är över och jag har överlevt den.
Har varit väl mycket party och festligheter sista tiden för att det ska
kännas okey, just nu känner jag mig otroligt ohälsosam mest.
Fester är roligt men i lagom mängd, ibland blir allt på en gång.
Jag har inte orken längre, tar alltför lång tid att repa sig känner jag,
tror att kanske åldern är en bidragande orsak ;) 
Nu ser jag fram emot lite lugnare tempo framöver,
kanske göra något som gynnar hälsan?
Låter som en bra idé som jag ska överföra till Stefan!

Förra veckan var jag på bibblo i vanlig ordning och hittade denna!



En
mediejukebox!
Här kan du helt gratis ladda ner böcker, filmer, musik, språkkurser m.m.
Bara att stoppa in sitt usb-minne, mediaspelare, iPod eller dyl och ladda över.
Igår var jag dit och laddade ner en ljudbok, plättlätt verkligen.
Jag som blandar pappersböcker med ljudböcker tycker att
detta är helt genialiskt, en toppengrej verkligen!
Läs mer på länken här ovanför, den finns på fler ställen än vad 
som står på hemsidan, Gävle t ex står ju inte med på den!
Ett bra tillfälle att prova en ljudbok helt gratis!

Nu dags för en tur i hälsans spår innan jag går till skolan!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Tack för tipset,

måste kolla upp om Kulturmagasinet i Sundsvall

också har den otroliga maskinen..



Inte kan det väl vara åldern!?

Fast ibland funderar jag över hur man orkade

"förr i tiden"...

Tyvärr är det inte vare sig mycket fastande

ELLER något hälsosammare här.

Skyller på förkylningen att jag inte tar mig ut..



Ha en skön måndag!!

Postat av: Marie-Louise

Vilken grej, vad smart. Måste se om det finns något liknande runt på någon bibbla hos mig.

2011-03-21 @ 16:07:32
URL: http://madredetres.blogg.se/
Postat av: soffie

det hade jag aldrig hört talas om ,vilken bra ide',

ha en goo tisdag imorrn

2011-03-21 @ 20:28:40
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: h

Ha ha.. Jag var ut i fredags jag med och det satte sina spår i lördags..Jag tror jag är för gammal för party och galenskaper :) tror jag ska parta dagtid i fortsättningen medan jag fortfarande har orken kvar och kan lägga mig i skaplig tid...



Hälsans stig knallar jag med nu när det går att ta sig fram.. Gillar maskinen, ska dit o inspektera snart..Ha det gott kram

2011-03-21 @ 20:54:14
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com
Postat av: h

Ha ha.. Jag var ut i fredags jag med och det satte sina spår i lördags..Jag tror jag är för gammal för party och galenskaper :) tror jag ska parta dagtid i fortsättningen medan jag fortfarande har orken kvar och kan lägga mig i skaplig tid...



Hälsans stig knallar jag med nu när det går att ta sig fram.. Gillar maskinen, ska dit o inspektera snart..Ha det gott kram

2011-03-21 @ 20:55:53
URL: http://kvarteretklubban.blogspot.com
Postat av: Cia

Ja det låter verkligen toppen.

Fast tror inte de har mina böcker.

2011-03-21 @ 21:46:28
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Tinas skåpmat

Men du vilken finurlig liten apparat!!!

Ja här kör vi på veckorna GI...men de fuskas med att en liten macka kan slinka ner om kvällarna men what ever...

Helgenrna så svullas de som aldrig för, så kvalen kommer på söndagkvällarna.....och snart är sommaren här med allt de bjuder på =/

Nä svångremmen dras nog åt här innan sommar perioderna =))

Ha det bäst

Kram

2011-03-22 @ 07:22:12
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vilka grejor det finns. Och gratis dessutom! :) Jag är så himla dålig att gå till biblioteket, det var mer förut då man pluggade.

Jag förstår inte hur du orkar med ditt helgtempo, själv är jag helt slut då helgen kommer och vill helst ha lugna helger nu. Det där går ju i perioder och rätt som det är, är jag inne i ett socialt skov igen. :)

Kram kram!

2011-03-22 @ 08:12:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina Hellkvist

Låter kanon bra!

2011-03-26 @ 09:27:36

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback