Förlåt min vrede

Buthler & Öhrlunds tredje bok om Kommissarie Jacob Colt & Co.
Jag håller på med bok nummer fyra nu som är en direkt
fortsättning på tvåan om Christopher Silfverbielke.
Hade hellre läst Grannen före Förlåt min vrede inser jag nu i efterhand.
En liten tanke bara, de är alla så bra att det spelar egentligen
ingen som helst roll, glad jag hittat dem bara!

Att jag numera drömmer erotiska drömmar om Sauk
är en heeeelt annan historia.....och bonus ;)
Jo jag lyssnar på dessa också, kan ju bara inte låta bli!

En knarklangare i Stockholm blir skjuten.
Och han är bara den första av flera.
Det enda som länkar offren till varandra är att de langar knark,
men de har inte känt varandra eller tillhört samma grupperingar.
Det är också ont om bevis från brottsplatserna.
Endast kulor och hylsor som tyder på att gärningsmannen är densamma.
Kommissarie Jacob Colt och hans kollegor har kört fast med utredningen.
Är det en uppgörelse i den undre världen? En ensam galning?
Eller en aktionsgrupp mot narkotika som någon kallad
Städaren påstått till kvällstidningarna?
Samtidigt fortsätter mördaren att bringa sin egen rättvisa.
När man inte kan få rättvisa genom lagen får man gå utanför den. Eller?

- bokia.se -



Betyg 4 av 5!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Spännande! :)

Själv hinner jag inte alls läsa nu. Trist faktiskt.

Det går i perioder det där.

Kram!

Postat av: Ann Catrine

Tack för tips!!

Har helt missat dem,

men nu ska de knappas in på önskelistan ;-)



2011-03-10 @ 21:17:44
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Åh nu längtar jag efter att min böcker kommer hem med posten. Det här låter ju bara så spännande. Tänk att jag har missat denna författarduo...

2011-03-21 @ 16:32:28
URL: http://madredetres.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback