Reafynd

Kikade in på Hemtex igår och fyndade prydnadskuddar!
Lexingtonkopior för 125:- (Ord 249:-) styck inkl innekudden, ja tack!
Dessa ska vara vinterkuddar, inte bara julen utan hela vintern
får de ligga i soffan bland alla andra kuddar som där trängs.
Jag är verkligen helt såld på allt som är rutigt, kan bara inte stå emot.

Skulle jag fråga Stefan så får jag nog till svar att hälften
av alla kuddar kan plockas bort utan att han saknar dem!
Men eftersom jag älskar kuddar så frågar jag inte,
den dagen han kommer med en åsikt i frågan lägger jag mig platt!
Absolut att jag gör!




Precis som vanligt har jag usla bilder, färgen är mörkare blå irl!

Enfärgad baksida på kuddarna i rött el blått!
Fanns plädar i samma serie också, vi får se......kanske....eventuellt!


Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Bra strategi! ;-)

Stefan kanske inte heller har några åsikter om plädar?!

Köp! Du tjänar ju på köpet liksom ;-)



Snygga var de dessutom, - vilka fynd!

Postat av: Cia

Tror inte alls att du lägger dig platt.

2011-01-10 @ 20:44:53
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Camilla

Vilka söta! :) Ibland gör man bäst i att ta egna beslut, utan att fråga sina män. Oftast faktiskt... ;)

Nä, nu blev jag också shoppingsugen ju.

Undrar om man vågar kika in där i veckan.

Kramar!

2011-01-10 @ 21:32:19
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback