Trött Challe

Känslan efter att ha skrivit ett prov är obetalbar, vilken lättnad!
Snabbt hem och bytte kläder för en promenad i hälsans spår,
riktigt kände att jag hade ett sånt där fånigt leende på läpparna.
Kändes som det gick rätt okey faktiskt, kände mig nöjd efteråt.
Att sen solen tittade fram gjorde inte saken sämre!

Hann precis komma hem så kom Malin & Challe på besök!
På tok för länge sen jag träffade dem båda, minst 2 veckor sen!
När de gick härifrån tog de vägen förbi söders zoo för lite manikyr/pedikyr,
en välbehövlig sådan, fixa till klorna.
Något han hatar, hade han vetat vad som stundade hade han inte
sett så stolt ut när han struttade iväg mot zoo.
Skrattade gott åt honom när jag tog på honom vintertäcket,
han blev helkonstig och vinglig som aldrig förr.
Dröjde ett tag innan vi såg att jag hade stängt in hans svans
innanför täcket, självaste rodret alltså :)

En trött kille idag, han hade jagat katter där hemma innan de kom hit!



En alldeles underbar dag som ännu inte är slut, mycket återstår!


Kommentarer
Postat av: veronica

gudars så söt han är! ja du kloklippning är nog ingen hunds favorithobby, inte mina iallafall!

Postat av: kats

Men han är ju bara så söt. :)

Måste bara få säga ang kloklippning. Jag får ju klippa många hundars klor, för att ägarna INTE klarar av det. Och oftast !! är de som änglar för mig... det är vi ägare som lägger värde i det och tycker det är jobbigt och då för vi över det till våra hundar...

2011-02-17 @ 18:49:27
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Gabbi

Hej hej:0)

Ja hundar gillar inte att få klorna klippta! I know!!!:0)

Har även lyckats stänga svansen under täcket på vår vovve! Sur blev han!!

Kram på dig!!!!

2011-02-17 @ 20:57:27
URL: http://lillkakan.blogg.se/
Postat av: Cia

Heheh sotnosen...

2011-02-17 @ 22:22:21
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Camilla

Inte heller katter gillar att klippa klor, de blir helt galna.

Han är faktiskt väldigt söt Challe. :)

Kram!

2011-02-18 @ 08:29:46
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback