Alfahannen

Nu har jag läst ut Katarina Wennstams sista bok i
triologin om mäns våld mot kvinnor.
Känns lite sorgligt att det nu var sista boken men om jag
nu förstått saken rätt så har hon en ny triologi på gång.
Samma tema som dessa men även en del personer från den
här triologin lär dyka upp i nästa, första boken kommer 2012!

I den här boken får vi återigen träffa Jonas Wahl från första boken Smuts.
Men den här gången är det hans dotter Emma som har huvudrollen.
Den kände skådespelaren Jack Rappe hittas i sitt hem svårt skuren
och Emma blir misstänkt för det hemska dådet.
Men vem är offer egentligen? Emma eller Jack?
Skulle det kunna vara så att han förtjänade detta?

Usch jag mådde stundtals dåligt när jag läste boken som kändes kusligt
verklig, jag tror verkligen att det skulle kunna gå till så här irl sorgligt nog.

Tur att jag är så väl medveten om att det finns massor med
underbara män runt om i världen, alla är inte assholes!
 
 


Betyg 4 av 5!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Usch, samma känsla hos mig. Jag läste ut den förra veckan. Nu håller jag på med Vyssan lull, som jag antar att du läst för länge sedan. :)

Kram kram!

Postat av: H

Tack för tipset av boken. Jag sträckläste smuts trots att jag tyckte den var olustig..Ibland är det så att jag läser saker som tycks fascinera min samtidigt som jag har helt motstridiga känslor..Ska leta på biblan när jag får tid..

Kram

2011-02-10 @ 18:41:08
Postat av: helena

Idag fick jag boken av mamma. det var en ren slump faktiskt. Jag visste inte ens att hon hade den utan hon hade med sig en massa utlästa pocketböcker som hon delade ut i släkten, nu slipper jag gå till bibblan..Inte för att det är särskilt långt men iaf...

2011-02-14 @ 20:45:05
URL: http://[email protected]

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback