En dagens!

Snott listan av Linda som snodde den av Camilla som......

Humör: nollad idag, har inget humör, tror allt gick åt igår kväll
Gjort: stylat vårat hem inför kvällens visning och tvättat.
Planer: förhoppningsvis får vi fira ikväll, att vi blivit med lägenhet :)
Ser på: mobiltelefonen, väntar på sms eller ett trevligt samtal.......
Läser: började på en ny bok igår, idag minns jag inte ens vad den heter.
Är alldeles för okoncentrerad för att läsa just nu får jag erkänna. 
Dricker: just nu bubbelvatten men hoppas på annat bubbel ikväll.....
Äter: var till piggen och hämtade hem stuvade makaroner/köttbullar till lunch!
Bästa: att saker och ting verkar ordna upp sig igen! 
Sämsta: trött som f-n idag, Stefan har hostat järnet i natt!
Barnet: inom mig, iaf stundtals finns det där ;)
Väder: knallblå himmel och strålande solsken men bara 12 grader.
Kläder: jeans och tenniströja!
Skor: barfota, sitter ju hemma i soffan just nu!

 


Kommentarer
Postat av: Linda/Candygirl

Åh är det sååå nära med att ev. fått lya... håller tummarna hårt då

Postat av: Mia

Hoppas, hoppas!

2011-04-27 @ 18:10:57
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Camilla

Åh, jag håller alla tummar - det vet du! :)

Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas! :-D

Kram!

2011-04-27 @ 19:33:24
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Cia

Får du bad den här gången?

2011-04-27 @ 22:21:32
URL: http://www.mysecretwindow.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback