Vyssan lull

Carins tredje bok i Hammarbyserien Vyssan Lull är så otroligt bra,
superspännande från första till sista sidan!
Längtar så efter hennes böcker så när jag väl har en i handen
är det rena julafton för en bokälskare som mig.
Känns som man känner karaktärerna i hennes böcker och
jag gillar dem helskarpt!

En asiatisk kvinna och hennes 2 små barn hittas brutalt mördade
i deras hem, alla med halsarna avskurna.
Kvinnan som lever ensam med sina barn är utan fast arbete men
bor i en lägenhet värd flera miljoner,
hur går det ihop egentligen?

Conny Sjöberg vid Hammarbypolisen får i uppgift att utreda
de grymma morden!
Men varför försvinner kollegan Einar plötsligt?



Solklar 5:a av 5 möjliga!

Oj vad jag önskar att jag hade den här boken oläst!

Kommentarer
Postat av: Veronica

å har precis börjat på denna bok....en sån som man kommer in i direkt! Ibland känns böcker som en ny bekanskap som är lite travande ibörjan o som man inte växer ihop med förrän de sista kapitlen, men det gällde inte denna!

Precis läst färdigt Ann Rosmans bok om Marstrand....oj den gillade jag! Å både den o vyssan lull har jag dig att tacka för, gillar dina boktips! Tack Carina:-)

2010-05-11 @ 10:17:05
Postat av: Ann Catrine

Håller med dig! (fast jag tror jag gav boken 4,5) Hennes böcker är så himla bra!!

Följer dig via bloglovin, men nu måste jag bara lägga dig på länk också... så rädd jag ska missa något inlägg ;-)

Vi verkar ha samma intresse för böcker..



Kram!

Postat av: Ann Catrine

Kanske jag kan få tipsa dig om Jonas Moströms böcker!? Sååååååå bra!!! Om du kikar in hos mig så finns de under kategorin Lästips...

2010-05-11 @ 11:07:43
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller med om Ann-Catrines tips. Jonas Moström är jättebra. Nu läser jag fjärde boken av Håkan Östlundh, som också verkar bra. "Vyssjan lull" ska jag få låna av en kollega - kul att ha den att se fram emot också.

Kramar!

2010-05-11 @ 21:27:07
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina.H

Har precis börjat att läsa den,och den verkar vara en bok förmej!/Kram,kram!

2010-06-06 @ 22:06:46

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback