Gamla Stan

Tänkte att jag skulle hinna upp till Hemlingby efter jobbet men
så blev det inte, fick punktering på nya cykeln istället :-(
Startade datorn för att se var det finns en 
cykelreparatörer som kan fixa det jag inte själv klarar av.
Brynäs cykelverkstad var den som låg närmast så jag drog iväg med
cykeln genom gamla stan som är så himla mysigt, andas historia!

Vårt senaste tillskott av parken som invigdes bara för någon vecka sedan.
Storvetas park döpt efter en bibliotikarie vi hade en gång i tiden som
tydligen varit med i div frågeprogram på tv, en sån tanta som kunde allt!



Motionsspåret i Hemlingby byttes ut mot kullerstenar i Gamla Stan!
Solen sken även här så det gjorde inget :-)



Nu väntar en tur upp på vinden med våra nytvättade vinterkläder som
äntligen tagits hem från husvagnen!
Lär bli tidig kväller igen, ska upp kl 4 imorgon bitti, mitt i natta alltså!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad fint det var där i gamla stan.

Det är så skönt när man tvättat och hängt undan alla tunga vinterkläder.

Kram

Postat av: Tina

Här är det fortfarande kallt att man cycklar med fingervantar och långfillingar på mornarna!...brr!..undrar riktigt vart sommaren tog vägen!?.....

2010-06-08 @ 18:25:50
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: soffie

oj va tidigt du ska upp,då sover jag som bäst,

trist med punka,

å va vackert det är där,

kram,

2010-06-08 @ 22:09:57
URL: http://soffie69.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback