Ledig fredag

Men usch och fyyy vilken början på dagen!
Hela....ja precis hela köket fullt med kaffe,
en kanna rymmer mer än man tror vill jag lova!

Ledig dag idag!
Med bara 4 veckor kvar av praktiken är det hög tid att jag börjar
lägga ner mer tid på att söka vidare, ska ner till jobbchansen
nu klockan 10, en lärlingsplats som jag är mer än intresserad av!
Är så förbannat trött på att vara arbetslös och leva på Stefan,
jag är van att tjäna egna pengar.
Hur det än är så känns det fel att shoppa och göra
sånt som inte är absolut nödvändigt.
Stefan försöker intala mig att inte tänka så men hur lätt är det att
inte känna så, ungefär lika lätt som att vinna en miljon på nå´t!

Också ska jag till läkaren med mitt onda knä idag,
började för ett par månader sen men blir bara värre och värre.
På em åker vi till Dalarna för att titta till vagnen,
en natt bara, jag vill hem imorgon igen för att få lite gjort här hemma!

Annars så är väl dagens mest spännande detta!


Detta är tredje våningen alltså!

Studenthuset mitt emot oss, när ska snöhänget falla?
Vem ska få det i huvudet och begravas i snö?


Kommentarer
Postat av: Josan

Det var vacker bild med snön på huset jag hoppas du får jobb ni får ha en trevlig helg själv ska jag jobba många kramar hälsa ja du vet vem S

Postat av: Synnöve

Godmorgon.

Kaffe i hela köket är inte kul nej. Man torkar och torkar men det tar aldrig slut....



förtår dig med det där med jobb alltså.

Man blir tokig av att inte ha nått.



Hoppas taket håller för all den där snön! Annars kan det gå helt galet.



Kör försiktigt upp till husvagnen.

kramen Synnöve.

2010-02-12 @ 12:01:35
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Anna

Det där med att leva på den andre känns igen! Frelle säger också så där, att jag inte ska tänka så. Men roligt, det är det inte!!!



Oj, vad mkt snö!!!! Konstigt att dom inte har varit och skottat bort det! Det har dom gjort hos oss!



// Kram

2010-02-12 @ 13:04:53
Postat av: Cia

Men snöhänget är vackert i alla fall.

jag hoppas bara inte någon får hela balkongen i huvudet när det blir för tungt.



Ja jag vill skriva en bok... Men hur fasiken får man råd att säga upp sig?

2010-02-12 @ 16:30:17
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Marie

Oj, det var inte dåligt med snö...det är bara att hoppas att taket håller...och att ingen som sagt får snön i huvudet.

2010-02-13 @ 08:56:45
URL: http://www.mariee.se
Postat av: Camilla

Oh, vilka farliga överhäng. Själv har jag varit ute och skottat bort det värsta från våra tak, från en stege. Det ser så tungt ut för taken ju. Och mer snö ska komma nästa vecka.

Håller tummarna för dig med jobb. Det är inte lätt nu alltså, värsta lågkonjunkturen på länge. Hoppas att det löser sig, det ska ju bli otroligt mycket pensionsavgångar nu de närmaste åren. Något positivt i alla fall.

Kram på dig!

2010-02-13 @ 11:47:55
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: leila

Klart du vill tjäna egna pengar, det förstår jag så väl även om mannen man har är generös. håller tån att du ska få jobb snart. kram kram

2010-02-13 @ 21:55:40
Postat av: Herta

Vilken gräslig bild på hur det blir när vi inte tar bort snön, längre.

2010-03-03 @ 19:31:23
URL: http://hertabloggen.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback