Morgonglädje

Jag är en hopplös vanemänniska, allt ska ha sin gilla gång på morgonen.
Startar med kaffe i soffan vid tv:n och datorn,
förflyttar mig sen in i köket för frukost och morgontidningen.

Något som gör mig extra glad är att läsa om "mina" fd
förskolebarns framgångar, Anders är en av dem!



Nog för att han ofta vaktade buren redan då, men vem kunde ana detta?
Inte jag i alla fall, hejja Anders detta gå ju bra!
Förmodligen är han samma usla förlorare idag som då, en vinnarskalle!

Ska göra mig klar (dra på en mössa) för att gå ner på stan
och lämna tillbaka en julklapp som jag köpte igår.
Av en slump hittade jag samma på nätet igår som var 100:-
billigare än i butik, detta på bara 300:- alltså. (fraktfritt dessutom)
Sånt stör mig, egentligen vill jag gynna butikerna i stan (helst söder)
men här går gränsen, jag är en fattig student och
har inte råd att tänka i de banorna nu!

((( Carina "snåljåp" Olsson )))


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad häftigt att läsa om sina f d "barn" i tidningen. :) Det är många duktiga hockeykillar som kommer från Gävle.

Jag har läst ikapp lite här, Söders Deli såg ju underbart gott ut! Måste testas under julledigheten någon dag.

Jag skulle ha gjort samma sak som du, med att returnera och byta till billigare.

Kram och ha en mysig helg nu!

Postat av: Linda

Nä blir det så stor skillnad så måste man handla billigare. Jag har gjort samma med en bok. 100:- skillnad på 400 kronor. och fraktfritt. Då blir det näthandle.

2010-12-17 @ 15:02:14
URL: http://www.candygirl.nu
Postat av: Pympen via Cia

Nä om nätet är billigare och fraktfritt finns ingen anledning att gynna butikerna. Säger den nyblivne webbshopsägaren.

2010-12-17 @ 22:12:10
URL: http://www.mysecretwindow.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback