Husbilslängtan

Mitt i julstökandet är jag fullt upptagen med husbilsplanerande.
Tycker att vi väntat alldeles för länge redan och ändå är
det flera månader kvar tills vi får den.
Efter att vi beställt den så kom på vi att vi ångrade oss ang lacken.
Vi tog ju en vit för att slippa vänta en månad längre på den
som vi egentligen ville ha från början.
Vi ändrade beställningen i sista stund, nu får vi en grålackad
bil i maj någon gång, precis som vi ville alltså.

Igår gjordes första inköpet till husbilen, nya sängkläder.
Massor kvar som ska inhandlas, roligt göra alltså.
Täcken, mattor, plädar, överkast m.m.
Jag längtar :)

Idag jobbar Stefan halvdag och sen tar
vi en lunch på Söders Deli tillsammans.
Sen hem och stöka med lite julmat som ska med hem
till mamma och Christer imorgon.
Tänkte spela bingolotto också, uppesittarkväll med lite gott att äta.
Tänk, vi kanske vinner en husbil :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vilken väntan, och längtan...



Hoppas ni får en underbart härligt julhelg. Mys ordentligt.

Postat av: Tinas skåpmat

Förstår din längtan!...och just den där planeringen före där man redan sett ut hur det skall vara o bli.

Vi fick en längtan igår att plocka fram vagnen, vi skall galant prova att ha den framme vintertid någon säsong.

Kram på dig och en riktigt Gó Jul!

// Tina

2010-12-23 @ 21:32:10
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är jobbigt att vänta... fast desto roligare när ni väl får den:-)

Känner igen påslakanen. Jag har dem i rött också i husvagnen nu i juletid. Bra kvalité, de höll färgen bra i tvätten.

Kramis,

Annika

2010-12-26 @ 19:11:29
Postat av: Camilla

Tsss... särskilda påslakan till husbilen... ;)

Jag trodde att man packade ned lite vad som man hade hemma, men jag hänger inte med riktigt här tror jag. :)

Kram på dig!

2010-12-27 @ 20:10:31
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback