Svart Cirkel

Nu minns jag inte vem som tipsade mig om Jonas Moströms
böcker vilket visade sig vara ett kanonbra tips, tack tack!

Läste ut Svart Cirkel igår och har idag börjat på den tredje
av ännu så länge fem vad jag vet.
Lättlästa böcker helt i min smak, ännu en ny favorit alltså!
Böckernas huvudpersoner är läkaren Jensen och kommissarie Axberg
som vi läsare får följa i såväl yrke som privatliv!

Den fd rockstjärnan Rick Johnson hittas mördad på hotel Knaust i Sundsvall.
Johan Axberg börjar en utredning där det visar sig finnas en del 
obehagliga hemligheter begravda! 
Och varför har han en porrtidning i knät med texten Eva skrivet?



Mitt betyg blir 4,5 av 5 möjliga!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, men den där har jag ju läst. :) Trodde bara att jag läst de två första av honom ju.

Men du, jag har fastnat i Jo Nesbo nu! Läser "Kackerlackorna" och den är också superbra. Det är lite som med Stieg Larsson - i början kom jag inte alls in i de böckernas värld, men sedan blir de bara helt underbara.


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback