Förhäxad

Igår läste jag ut Förhäxad av Björn Hellberg!
Köpte på bokrea 3 böcker av honom för flera år sen som
inte blivit lästa så nu var det dags att prova en av dem.

Förhäxad är en otroligt lättläst bok med bra personbeskrivningar
som är lagomt många till antalet för att jag ska kunna hålla isär dem!
En bok om hämnd, kärlek och svek!
Större delen av boken utspelar sig 1959 då en ung man
känner sig sviken och bedragen med hämnd som enda utväg!

Jo, jag kommer att läsa de andra 2 böckerna jag
har också framöver någon gång, så pass bra var denna!



Betyg 3 av 5


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag är väldigt nyfiken på hans böcker och nu blev ju inte saken bättre, detta måste åtgärdas! Tack för tipsen L

Kraaam!!!


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback