Ny favorit

Här kämpar jag för att samla vuxenpoäng på olika sätt
också vaknar jag upp med världens finne i ansiktet!
En sån som gör att det stramar och gör ont i halva ansiktet,
stor som ett majskorn och går inåt så klämma är bara att glömma.
Lär nog få gå med ett "stoppljus" i ansiktet till den behagar försvinna!

I julklapp fick jag en del produkter från body shop av Stefan som jag
inte använt förrän nu av någon konstig anledning som jag inte vet!
Alltså, om man nu kan bli kär i en produkt så är det nog det jag blivit,
denna är bara så underbar, mjukare än mjukast och doften
dröjer sig kvar från morgon till kväll.
Låg i sängen och förundrades över att den doftade
så gott trots att jag smorde på den på morgonen,
ca 12 timmar tidigare alltså!
Nu kommer jag på mig själv med att snåla på den,
används bara vid speciella tillfällen, idag t ex, Stefan är hemma igen :-)

Har andra dofter också med denna är en klar favorit, en utstickare!
Duschkrämen med samma doft är även den helt underbar,
dryg och så otroligt mjuk och väldoftande!

Har du någon favorit från body shop?
Jag vill ha fler tips, det är ju jul snart igen som sagt.......


Kommentarer
Postat av: gabriella

Hallå!

Jag gillar bodyshop jag med! pink grape är en frisk doft! jag hade cocos jag med! den luktar sommar tycker jag!! sedan gilar jag jordgubb å apelsin med! åsså finns det en som jag tror heter Shea? kanske!??

Den lucktar riktigt gott den med!!!

Ikväll ska vi se Flickan som lekte med elden! få se om man få ha en halsduk för ögonen...den 1a filmen var läskig tyckte jag! =0)

Hoppas du får en trevlig fredag!!/kram

Postat av: mija

Det där är min favvo också. Cocos alltså! Den doftar underbart... Typisk Mija.. ;)



Ha en skön helg!

2009-09-18 @ 09:52:25
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Maria

Den måste jag prova! Jag har bara en sort, det är ACOs hudlotion. Jag är allergisk emot "mjukgöringsmedel" som finns i vissa hudkrämer så huden reser sig och svider, inte kul.

Men jag brukar provstryka ibland för att kanske kunna byta sort...

Ha en skön helg!//Kram Maria

2009-09-18 @ 11:24:34
URL: http://mariavestman.blogg.se/
Postat av: joacim

Tyvärr inte. Hade en som doftade clementin, men det var som om man stod i clementinodlingen...

2009-09-18 @ 16:48:53
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: soffie

mmm älskar BodyShops olika body butter,

Min tog slut häromdag å det va Mango,måste ner å köpa en ny ska dofta på den du tipsa om,borde få mig att längta till sommaren!

trist med en finna sånna där gör ju fruktansvärt ont hoppas den går ner av sig själv å du kan låta bli den,

kram å trevlig fredag

2009-09-18 @ 17:16:56
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Mia

Inga tips från mig, men är tacksam för tipset från dig....L Ska ju neråt nästa helg...

2009-09-18 @ 19:06:16
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Monica

Just den du visade här har jag tänkt köpa med till resan - luktar gott som bara den.

2009-09-18 @ 19:52:32
URL: http://mjsson.se
Postat av: Carina

Inga tipps kan jag komma med...men jag har beställt från taxe free till ner resan till Turkiet :)

Goa Challe i ditt knä...han vet var det är skönast ;))

2009-09-18 @ 20:48:34
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Lena

Ha en trevlig helg! Hoppas din (ungdoms)finne försvinner under helgen.

//Lena

2009-09-18 @ 22:51:48
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Cia

Jo finnar har plågat mig i flera månader nu. Men sol och saltvatten brukar råda bot på det. Hoppas att det gör det på en vecka nu...

2009-09-19 @ 14:16:36
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Anonym

Vad lustigt, för igår hittade jag min gamla favoritburk med bodybutter, och kom direkt tillbaks till det glada 80-talet med hawaiian tropical :)

Du minns väl hur man smorde in sig i den där oljan som sen fullkomligt kokade i huden, men gott luktade den, coccos för hela slanten :)

Jag har även två andra favoriter i denna serie, avocado och brazil nut.

Ni ser ut att ha haft en trevlig dag i Uppsala igår, hade varit jättekul om jag råkat gå förbi er just när ni stod utanför domkyrkan.

Ha en riktigt skön söndag, det kanske är den sista soliga varma och sköna söndagen för detta året ?

Kram!!

2009-09-20 @ 12:35:34
Postat av: Nilla

Det var ju jag som skrev inlägget ovanför, men namnet försvann, så konstigt :)

2009-09-21 @ 12:12:21
Postat av: Annika

Jag gillar Cranberry som brukar finnas till jul! Helt ljuvlig är den, finns även i dusch/bad.

2009-09-21 @ 16:25:11

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback