Hypnotisören

Har läst ut Hypnotisören av Lars Kepler som ju visade sig vara författarparet
Alexander & Alexandra Coelho Ahndori som skrivit under pseudonym!

En man hittas brutalt mördad i ett omklädningsrum i Sthlm och
strax därpå hittas han fru och dotter ihjälhuggna i familjens radhus.
Den enda överlevade tro man till en början är sonen
som också han är svårt skadad.
Poliskommisarie Joona Linna tar sig an fallet och upptäcker att det finns
ännu en familjemedlem som de måste hitta innan även hon drabbas.
De måste förhöra den överlevande sonen trots att han är medvetslös
då man tar hjälp av läkaren Erik Maria Bark som man hoppas ska
kunna hypnotisera pojken och därmed genomföra ett förhör!

En sån bok som sväljer mig med hull och hår, spännade från
första till sista sidan som gör att man helst vill sträckläsa den.

Detta är första boken i en serie om polisen Joona Linna,
toppen, det kommer fler alltså :-)
 


Betyg 4 av 5 från mig!


Kommentarer
Postat av: gabriella

Hallå!

Visst var den bra!!! nu längtas jag tills Dan Browns bok kommer ut i oktober =0) ska bli kul att läsa med!

Postat av: Carina

Roligt att höra att den var bra. Har fått för mig att den den tungläst. Stämmer det?

2009-09-21 @ 12:08:09
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Monica

Den där har jag tänkt läsa så småningom - en väninna lyssnar på den nu på ljudbok.

2009-09-21 @ 19:01:35
URL: http://mjsson.se
Postat av: Camillas dagar

Den fick ungefär så bra betyg hos mig också, om jag minns rätt. Jag gillade den! :) I går köpte jag Läckbergs nyaste, som får läsas lite parallellt med Mankells nyaste.

Kramar!

2009-09-21 @ 19:09:29
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback