Duktig gi:are

Jisses vilket ryck jag fick när jag kom hem idag,
satte igång att göra matlådor i flygande fläng!
Är man gi:are får man minsann ta med sig matlådor till jobbet
då det är få ställen som har anpassat maten på det sätt jag önskar!



Inplanerat var en powerwalk men eftersom jag imorse
upptäckte att min mp3 är trasig igen ställdes det in.
Får lyssna färdigt boken här hemma istället,
upplösningen på Läckbergs Fyrvaktaren som är så himla spännande!
Passar på att göra ytterligare några matlådor när jag ändå är på gång, 
gör en ost/skinkomelett också så har jag mat resten av veckan!

Sen väntar ett skönt fotbad och dusch innan jag ska
landa i soffan och lyssna färdigt på den superbra boken!
Älskar att läsa hennes böcker efter att vi stod säsong i Fjällbacka
förra året med husvagnen, roligt när man känner till miljöerna på riktigt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är duktig du!!!



Kom och gör matlådor här med!!!



Det är faktiskt rätt skönt att ha med sig matlådor.

På skolan i elevköket har finns det bla 2 värmeskåp, vilket jag hellre föredrar än micron.

Sedan har jag ätit någon gång i skolans matsal. Men den maten är inte bra för min figur! Allt gör dom från början. Inget halvfabrikat här inte! Så på så sätt är väl maten hälsosam. Men den är så ruskigt god, så det är lätt hänt att man tar en extra portion.



// Kram

Postat av: Tina

Oh vad härligt när man har sådan energi...jag önskade att de kunde komma oftare här hemma hos mig....fast idag kände jag mig lite duktig iaf...rensat lite råttbon som jag haft ett litet ont öga till ;)

Ha det

Kram

2009-10-19 @ 18:45:15
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Cia

Vet inte om jag har sån energi, men det är alltid skönt när det är gjort.



Själv är jag så virrig på morgonen att jag går utan lådan 99ggr av 100.

2009-10-19 @ 19:21:30
URL: http://www.mysecretwindow.sew
Postat av: Camillas dagar

Oh, så där gjorde jag också då jag bodde själv i veckorna (ex-maken jobbade på annan ort), så himla skönt att slippa laga mat varje kväll. :)

Och Fyrvaktaren... ja, visst är den bra? Jag läser den sakta med andakt. Är på sid 200 nu och jag får verkligen hejda mig så att jag inte sträckläser ut den nuuu!

Kram på dig!

2009-10-19 @ 19:44:00
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: syrran

mmmm,ser gott ut

2009-10-19 @ 20:08:18
Postat av: soffie

mmm va mycket gott du har gjort,

Jag har läst alla Läckbergs böcker å gillar dem ska bara vänta på att syrran läser klart Fyrvaktarn så ska jag läsa den med.Men de sista böckerna har jag tyckt varit lite förutsägande får se om även Fyrvaktarn är så,

kram

2009-10-19 @ 21:33:48
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag har nyligen läst ut fyrvaktaren. Den slutar med att, nä jag ska INTE avslöja något :)

Va kul att ha varit i fjällbacka. Jag inbillar mig att det är vackert där. Har jag rätt?

Kram på dig

2009-10-19 @ 21:45:07
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Synne

Hej där.

Nu blev jag ju hungrig som bara det...

Får nog fixa lite frukost.



Skönt att vara hemma igen ska jag säga. En vecka borta är nog lagom.



Frost och dimma, ingen sol...

Kram Synne.

2009-10-20 @ 09:20:08
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback