Slingor

Jag behöver mys redan nu trots att det är några veckor kvar till advent!
Slingar runt här hemma för fulla muggar och letar efter roliga
slingor på nätet som jag kan fortsätta hänga lite här och där!
Slingor för mig är mer en lysa-upp- en-mörk-årstids-grej så länge
det inte är tomtar eller snöstjärnor!
Någon som har tips om var jag kan hitta fler?





I fredags bjöd vi våra grannar vid vagnen på soppa och som
tack fick vi den här fina presenten från
Sahflor's Skafferi här i Gävle!
En alldeles underbar liten butik som har massor med
spännande goda presenter och delikatesser!



Ikväll kryper jag upp i soffan med en kopp the och tittar
på den alltid så underhållande fotbollsgalan!


Kommentarer
Postat av: soffie

va mysigt du gjort,

ha en härlig kväll i tvsoffan

Postat av: leila

Men va fint du har gjort, själv så har jag ingen lust alls att fira varken advent eller jul i år pga lite olika orsaker men men det kanske vänder. Nu vet jag varför Hjördis släpper så förbenat mycket päls, ibland blir man tokig ju.......jag får måla henne svart. kram kram

2009-11-09 @ 19:26:30
URL: http://ladyley.se
Postat av: Camillas dagar

Du har så himla mysigt och hemtrevligt hemma. Den där påsen från Saflohrs såg ljuvlig ut. Törs jag erkänna att jag aldrig ens varit in där... måste skärpa mig. Jag är så himla sällan på stan.

Kram och ha en fin tisdag.

2009-11-10 @ 12:52:59
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Synne

Hej på dig.

Slingor ialla varianter är ett måste då här års. Det är mörkt och trist ute. Man måste pynta upp lite.



Hoppas det är bar med er där uppe.

Här går allt sin vante gang.

Snön som kom är borta. Men det kommer nog mycket mera snö snart..

Det känner jag i kroppen hihi....

Ha nu en fabelaktig afton min vän.

Kramen Synne.

2009-11-10 @ 16:08:46
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: ejmis

Det är min favotitbutik i Gävle =)

2009-11-11 @ 00:36:46
Postat av: Anna

Hihihi!



Själv fösöker jag få Frelle att vi ska klä julgranen redan nu! :D



Fast det går han inte med på!!!



// KRAM

2009-11-11 @ 13:32:53

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback