Julen har börjat i Dalarna

Ssssch, tala för guds skull inte om för julpolisen att det finns en
kvinna i Dalarna som tjuvstartat med julpyntandet!





Detta bara för att vi förmodligen inte kommer dit igen förrän i mitten av dec,
om vi kan hålla oss dvs, finns ju en helg som faktiskt inte är inbokad!

Gårdagens Asienfest var supertrevlig på alla sätt och vis,
god mat/dryck som avnjöts tillsammans med massor av goa människor!
Trots att klockan hann passera midnatt innan vi gick hem
så var jag uppe kl 7.30 imorse, tantvarning, jag vet!


Kommentarer
Postat av: Anna

Men Carina då!



skämmes!



Vilka söta små får!



Och kan du inte visa lite interiör bilder från vagnen? Ni verkar ha det så fint!



// KRAM

2009-11-15 @ 17:44:45
Postat av: Tina

Aha...det är som barnen o gottepåsen ; ) mitt tycke kan man inte börja pynta för tidigt eftersom man ledsnar rätt snabbt på de juliga ( jag lova att inte skvallra)....men visst mysfaktorn blir hög och ljuset är ju de vi söker

Nä men jag skall nog nästa vecka sätta upp mina gardiner.

Men mysigt o snyggt har du gjort.

Ha en skön kväll!

Kram

Postat av: Cia

Jag vet inte vad jag ska göra för att få lite juluppmuntran från M... Fast härom dagen chockade han genom att gå in för att titta efter en julstjärna till köket... Kan bero på att jag hänger upp ett hiskeligt rött luddigt hjärta där. Jag fick det av min pappa och det är lite speciellt fast det är fult som stryk.



Det är nog så mammor är med barnteckningar på kylskåpet ;-)

2009-11-15 @ 23:45:49
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Lisa

Åh vad mysigt!!

Jag ångrar lite att vi fegade ur och valde att inte vintercampa i år. Vi blev ju med husvagn så sent som i juli så vi kände att vi kanske skulle ha lite mer erfarenhet först. Men jag ÅNGRAR det och saknar min vagn (som står varmt och skönt i väntan på våren)!!!

2009-11-16 @ 08:28:01
URL: http://bidrottningen.bloggagratis.se
Postat av: Carina

Efter remakeovern (läs: städningen) hemmavid känner jag lust att börja smyga in lite juligare tyger och ljus men stjärnor och stakar får vänta till 1:a advent. Har däremot börjat se över julklappsinköpen.

2009-11-16 @ 08:57:53
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: Julpolisen...

:0 !!!

....eller jag kanske godtar det...inga tomtar och något rött skådar jag inte ;))

2009-11-16 @ 17:21:47

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback