Förbannade skitdag

Sa jag att jag hade en riktig skitdag igår?
Sa jag att jag borde ha stannat i sängen?
Allt jag gjorde och rörde vid blev fullständig katastrof igår.
Att räkna upp allt tänker jag inte ens försöka mig på i bloggen.
Men att det skulle få konsekvenser även idag kunde jag inte drömma om,
ack så fel jag hade skulle det visa sig!
I söndags bokade jag biljetter till Luftslottet som sprängdes och av en
händelse så kollade jag igår vilken senaste hämtningstid var så upptäckte
jag att de skulle hämtats ut i måndags redan, opsss!
Vad göra? Köpa nya på nätet såklart!
Skyndade oss ner idag med andan i halsen som vanligt och kunde
för guds skull inte fatta vad folk höll på med när de stökade runt och
letade platser strax innan filmen börjar.
Skulle nog inte irriterat mig så för det visade sig snart att det var jag
som gjort den största tabben, jag hade köpt biljetter till fel film!!!
Jag hade köpt till Flickan som lekte med elden som vi såg för några
veckor sedan, men hur i hela h-----e kunde jag bara göra så fel?
Fick strax efter reklamen be folk resa sig upp för vi kunde ju
inte sitta kvar och se en film som vi nyss sett!
Så nu sitter vi här hemma igen UTAN att ha sett den tredje och sista
filmen i millenniumserien.........jag skulle ha stannat i sängen igår,
jag sa ju det flera ggr under gårdagen!
Suck suck, jag behöver "lätta på gasen" en smula, jag vet det nu!



Nu är frågan, när ska vi se Luftslottet som sprängdes Stefan?


Kommentarer
Postat av: Cia

Oj ...tja här hemma har det varit tjurigt värre. M är inte på bra humör. Det känns som om han vill mucka gräl. För mindre än en vecka sedan sa han att jag hjälper honom i att äta rätt. Nu idag har han varit tjurig och säger att jag stjälper honom... Jag tror inte jag kommer kunna göra något rätt förens han har fått explodera. Menst tror jag det är för att han tvingas jobba pga de nya sjukreglerna, vilket gör att han alltid har ont i huvudet nu för tiden. Förut kunde han vila mer för att få bort det.

Jag tror ärligt att det är största problemet, men då det bara finns mig att skylla på så...

Postat av: Margaretha

Men....himmel o pannkaka....ett sånt nedrans oflyt !!! Ibland blir det bara FEL hur man än gör....din stackare !!!!

Fast ...jag tänker alltid att allt jämnar ut sig...efter solsken kommer regn osv.... Så...efter oflyt kommer världens FLYT !!!!!

Och du....jag gillar både Challes o dina rynkor ;o) Det måste ju synas att man skrattat....

Kram på dig

Margaretha

2009-11-28 @ 18:07:53
URL: http://catfriend.blogg.se/
Postat av: Stefan

Ja, när ska vi se den. Får väl vänta tills den kommer på DVD. Eller finns den att ladda ner ;-)

Jag ordnar biljetterna nästa gång. Kram på dig.

2009-11-28 @ 18:22:37
Postat av: Malin

Men gud va irriterande.. Jahapp så det vart ingen film idag.. Såg ni att det var vi som tutade tidigare?

2009-11-28 @ 18:25:36
Postat av: Åse

Snacka om dubbel otur!!!



Jag har oxå råkat ut för liknande fadäs en gång. Jag och min kompis skulle se Mamma Mia och jag lovade hurtigt att boka och köpa biljetterna åt oss. Sagt och gjort så stegade vi in till bion för att hämta ut biljetterna och kassörskan knappade och knappade, drog mitt kort både en och tre gånger. Till sist säger hon "Vet du vad du gjort? Du köpte biljetter till gårdagens föreställning!! Jag hade alltså köpt biljetterna dagen innan och missat att ändra datum och default är ju dagens datum. suck Självklart var det slutsålt och vi fick se Sex and the City istället. Vi som ALDRIG hade sett TV-serien. Men den var jättebra!

2009-11-28 @ 19:38:03
URL: http://didriksson.wordpress.com
Postat av: Marie

Hahahah.....ja....låt Stefan fixa biljetterna nästa gång, det låter som en bra idé...:-D

2009-11-28 @ 19:55:05
URL: http://www.mariee.se
Postat av: Christina

Nämen gumman.Fel kan ju alla göra.Jag har gjort precis samma sak och det slutade att biovärden sa att vi kunde titta på filmen,men då var vi tvugna att sitta på golvet.Det gjorde vi och såg #vad heter filmen med demi more,robe love och en massa andra 80-talskändisar?"som var populär på 80-talet.

2009-11-28 @ 20:00:09
URL: http://tall09.wordpress.com
Postat av: soffie

nej va typisk sånna dagar är hemska,hoppas du har en mysig kväll trots det!

2009-11-28 @ 20:31:44
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Tina

Ha ha...de är inte lätt o va ...Äldre o blondin ...

kunde inte låta bli ;)

Hoppas ni får se den nya iaf... E var och såg 20012 me ungdomarna i igårkväll de var väldigt nöjda.

Kram ha en fortsatt en skön kväll!

2009-11-28 @ 22:05:44
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: maria

Vissa dagar vill man bara inte vara med om...



Önskar dig en härlig första advent !

Kram kram

2009-11-29 @ 09:36:39
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Kristina

Stackare. Ja, vissa dar bode man inte gått upp men det vet man ju inte från början. Håller tummarna och hoppas att ni får se filmen till slut.

Kram

2009-11-29 @ 09:44:30
Postat av: MariaVestman

Vilken attans skitdag!

Filmen går väl ett tag så ni kanske hinner...!?

Va go han är Tjalle.

Ha en skön söndag!

Kram Maria

2009-11-29 @ 13:20:40
Postat av: Carina

Ånej! Dags att coola ned lite. Tror bestämt hjulet (ekorr) rullar lite för fort i det Carinska hemmet just nu.

2009-11-30 @ 06:58:55
URL: http://nicas.blogg.se/
Postat av: joacim

Haha.Det e inte så roligt i stunden, men på hemmet senare i livet är det dessa saker som piggar upp... Själva såg vi just flickan som lekte med elden igår hemma på TV... De e ju helt ok filmerna, bättre än Beck och Wallander, men så e de ju inte uppe i 15 filmer i serien ÄNNU...

2009-11-30 @ 08:39:50
URL: http://www.wehoo.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback