Tjejsnack Snabbmat



1. Hur ofta äter du snabbmat?
Inte alltför ofta trots att jag älskar en stoooor saftig supremeburgare från MAX!
2-3 ggr i månaden skulle jag tro att det blir.

2. Vad äter du helst på Mc Donalds?
Helst inget alls men om jag måste blir det cheesburgare!

3. Vad vill du ha på din pizza?
Fläskfilé, tomat, extra ost, lök och beasås!

4. Vad väljer du för kinamat?
Kyckling med chasewnötter.....som väl
egentligen är thai och inte kinamat!

5. Kan du tänka dig att arbeta på något av ovanstående ställen,
motivera gärna lite?
Har jobbat på restaurang och det är verkligen inte min grej,
visserligen har inte snabbmatskedjorna
alkoholrättigheter men ändå, nej tack!
Hade jag varit 20 år yngre men i min ålder skulle
jag inte kunna tänka mig att jobba t ex nätter!
Har redan sömnproblem i perioder!


Kommentarer

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback