Tjejsnack Kärlek

Kärlek

1. Berätta om din första kärlek?
Tror att hans namn var Kent.
Han och hans tjej brukade vara barnvakt hemma hos mig och syrran
när vi var liten och jag minns att jag tyckte om honom
mer än jag tyckte om hans flickvän.....kanske lite svartsjuka :-)

2. Vad är kärlek för dig?
Något som pallar med det mesta man går igenom tillsammans.
Att inse att allt inte alltid är en dans på rosor men att man trots
det finns där för varandra i vått och torrt!
Tillit, vänskap och trygghet!

3. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?
Jag lever i "nutid" så då blir mitt svar den gången Stefan friade till mig!
Han kom hem från jobbet en helt vanlig veckodag med röda rosor
och frågade om jag ville gifta mig med honom!!
Fick fram att det är klart jag vill mellan snyftningarna :-)

4. Hur ser ditt drömbröllop ut?
Det har jag redan haft!
I VIP rummet på Landvetters flygplats gifte vi oss för att direkt
efter kliva på planet på bröllopsresa :-)
Hann precis ringa till nära och kära och tala om att
vi numera var herr och fru innan planet lyfte.
Hemligt till 1000 så våra vittnen var en kille och tjej
som arbetade på flygplatsen!

5. Är du kär nu?
Jepp, det är jag, i Stefan :-)


Vill du själv vara med och tjejsnacka så klicka
här!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jaha..och här kommer väl romantiska jag insnörvlande....gud så gulligt.... L

Mmmmm....på er!!!


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback