Tjejsnack Ditt hem

1. Hur bor du?
I en central bostadsrätt på 3 rum och kök!

2. Hur ser det ut hemma hos dig?
Helvita väggar och ekparkettgolv i alla rum utom badrummet
där det är vitt/svart kakel/mosaik på golv och väggar!
Inspireras en hel del av en lantlig New England stil mest men har
en del andra grejer som jag inte kan vara utan också!
Färgerna är vitt, marinblått, rött och beige!

3. Föredrar du nya eller gamla möbler, motivera gärna lite?
Gärna blandat! Innan jag flyttade ihop med Stefan hade jag inte
en enda möbel från IKEA men nu har även jag släppt in nyare möbler
a la IKEA men också från MIO och EM Möbler finns här hemma!

4. Vad är du mest nöjd med i ditt hem?
Att det är enhetligt i hela lägenheten, för mig är det viktigt
att när jag står i hallen och ser alla rum så ska det matcha,
passa ihop på ett enhetligt sätt., estetiskt helt enkelt!
Just precis så har vi nu, vita väggar till ekgolv.
Också väldigt enkelt att byta färger om man vill när
man har en lugn bas i hemmet.
Om det finns mönster här hemma så är det rutigt el randigt
som gäller just nu, blommigt går "fetbort"!

5. Om du fick ändra en sak hemma hos dig, vad?
Vi ska sätta upp en fondvägg bakom sängen, har bara inte haft tid att
tillsammans gå och titta ut en som vi vill ha!
Annars är jag väldigt nöjd som det är just nu, passar oss och vår stil!


Kommentarer
Postat av: soffie

Kul att få ta del av ditt tjesnack

ha det bäst_:O)

Postat av: C a m i l l a

Du har ju snyggaste snygga lägenheten, så klart att du måste vara mer än nöjd. :)

Kramar!

2009-05-18 @ 19:35:04
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback