Jag lever.....

.......även om jag inte är så aktiv här inne!
Jodå Stefan kom hem och har hunnit med att åka till Gbg igen också.
Tåget kunde han inte ta men han lånade firmabilen hem för
köra kunde han göra själv i alla fall.
Hade sån tur att jag fick tag på en kiropraktor på självaste
valborgs em som gjorde underverk med Stefans rygg.
10-15 minuter och 500:- fattigare så var han otroligt mycket bättre,
värt flera tusen enligt honom själv och jag tror honom så illa som det var.

Helgen gick alldeles för fort men vi hann med en hel del i alla fall!
* Besök av Per & Ulrika
* Grillat i parken utanför vårat hus
* Lunch på Lam´s Terass 
* Hann med ett par öl på
Brända bocken
* Shopping :-)
* En sväng på Cheers som är vår kvarterspub

En topp som jag bara måste ha, kappahl 199:-



Också sånt som jag HATAR att köpa men måste,
en tv antenn till husvagnen, skitdyr men nödvändig!
Speciellt eftersom vi var utan tv sist vi var ute, får se om denna hjälper!
Men jag tror att det kan vara antennförstärkaren som pajat igen :-(
Men vet ni vad, ni vet vår granne Stefan Olsson, vi brukar ju få hans
lön i brevlådan så jag vet att han jobbar på Kjell & Co där vi köpte den
vilket gav oss 200:- rabatt, toppen grannen!



Vet inte vad som hänt, helt plötsligt dras jag till parfymdiskarna och sniffar
runt värre än en knarkhund vilket inte alls är bra, på tok för dyrt!
Denna kunde jag bara inte motstå.....ahhhh vilken doft,
min absoluta favorit denna sommar!
Escada kommer ju med nya sommardofter varje år och alla luktar de gott,
ja helt enkelt så som sommaren själv.
Pacific Paradise är inte årets men ändå min klara favorit



Just ja, jag köpte ju en ny väska också.....den hade jag glömt bort!
Den ska jag genast "flytta" in i.


Kommentarer
Postat av: Monica

parfym köper jag sällan, men jag kommer på att jag "borde" varje gång jag letar efter en flaska i badrumsskåpet. Jag har en som jag kör med hela tiden - den köpte jag i Egypten.



En kiropraktor kan nog vara värld vad som helst då det är illa - bra att det hjälpte Stefan.

Postat av: Nettan

Det blev värsta shoppingen för dig.

Ha ha !

Men visst är det kul !



2009-05-05 @ 20:25:59
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: C a m i l l a

Mmm, vad kul med shopping! Jag har också shoppat lite senaste veckan, men törs knappt skriva det i bloggen. Alla tycker att jag shoppar så mycket, men det tycker inte jag. Top:en var supersöt, påminner lite om vissa Odd Molly.

Här är en tjej som verkligen tagit itu med den slumrande motionen igen. Sååå skönt!

Kram på dig!

PS! Har ni testat thaimaten vid Fjällbacken (gamla Seglet). Den är outstanding!

2009-05-05 @ 20:37:27
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag är periodare när det gäller parfym...just nu är det period! Vad det nu kan bero på suckar

2009-05-05 @ 20:43:01
Postat av: Carina

Husvagn och TV antenner....det är ett kapitel för sig det :/

2009-05-05 @ 21:01:09
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: kerstin 65

Stefan o Anders kan ta varandra i hand. Har fått skicka Anders till kiroprakton två ggr. nu för sin rygg. Sura pengar men var gör man bara betala och se glad ut.Han vågar ju inte vara hemma när han går på 2veckors vick hela tiden. Hoppas det blir semester snart så vi kanske kan ses. Kram från oss å hälsa

2009-05-05 @ 21:31:36
Postat av: purplerain

Jag glömmer allt hela tiden. Men hon fick ju åka utomlands 3 år i rad. Haha.. Hon vill nog fylla 60 år jämt nu.

2009-05-05 @ 21:37:19
URL: http://www.purplerain.devote.se
Postat av: Cia

Ja själv fick jag tag på min tandläkare på 1maj... tur för jag var närmast desperat.

2009-05-05 @ 22:58:51
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Diana

Ojoj, min parfym är Glow After dark by JLo. Den är fantastisk. Har kört med den i flera år nu.

Skönt att det gick att fixa till ryggen på Stefan.

Härligt somrig topp du köpt. Det riktigt lyser Carina om den :)

Kram Di

2009-05-05 @ 23:07:43
URL: http://dianahagel.wordpress.com
Postat av: leila

Ah har du köpt ny väska? Jag vill ha ny jag med, jag kan köpa en väska i veckan om jag hade råd :) Älskar att flytta in i nya väskor ju........... snygg top :) kramkram

2009-05-05 @ 23:10:24
URL: http://ladyley.se
Postat av: Anna

Vilken otroligt söt blus! Måste nog införskaffa mig en jag med!



Ni har ju hunnit med riktigt, riktigt mycket under helgen! Hoppas att S rygg är bättre!



// Kramar

2009-05-06 @ 18:39:06
URL: http://annalundberg.org
Postat av: malin

Åh, jag vet hur det är med ryggskott (eller vad var det han hade) Var tvungen att plåga mig in i en bil efter flera dagars lidande och åka till gävle och en kiropraktor på söder.

10 minuter , högst, 500 kr fattigare, men bra!

otroligt!

2009-05-08 @ 20:20:42
URL: http://pillris.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback