Härliga fredag

Jo faktiskt känns det skönt att det är fredag trots att
jag varit utan jobba hela denna veckan!
Kanske mest för att det snart börjar en ny som jag vet att jag
har jobb 3 av veckan 5 dagar i alla fall!

Har redan hunnit varit ute en sväng på morgonen.
Slank in på Bodins och köpte de nu så obligatoriska nötrutorna
till frukosten tillsammans med Stefan som jobbar hemma idag!



Jag hade långbyxor och långärmat vilket absolut inte behövdes
i värmen som var redan nu på morgonen, klarblå himmel!



Vi diskuterade igår kväll om vi kanske skulle åka ut med vagnen
 i alla fall eftersom det skulle bli så fint väder men vi
bestämde oss nyss för att stanna hemma.
Stefan behöver jobba och vi har en del annat att göra eftersom
vi inte varit hemma de sista helgerna!

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Vad skönt att du vet att du har jobb några dagar nästa vecka i alla fall. Helgen ska ju bli jättefin! Jag är ledig och vi har barnfri helg, så förhoppningsvis blir det en lagom lugn och skön helg, kanske vi går ner i parken en sväng i morgon och på söndag blir det morsdagsfirande och kanske, kanske att man åker och lägger sig på någon strand.

KRAM!

Postat av: Anki

Ha en skön helg!

2009-05-29 @ 10:33:02
URL: http://anncatrine.blogg.se/
Postat av: Cia

Här var det 10 grader när jag stack iväg mor jobbet på cykeln. Faktiskt lite kallt. Men det ska ju närma sig 20 grader på hemvägen så då blir det varmt och skönt. Ser verkligen fram emot helgen.

2009-05-29 @ 11:01:14
URL: http://www.bildrutor.se
Postat av: Malin

Ser att Zlatan vart in och snokat nu igen!

2009-05-29 @ 15:15:55

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback