Livstecken

Redan onsdag och 3 dagar är avverkade av veckan!
Var tog de vägen egentligen?

Veckans chock!
Var i badrummet när jag tyckte att jag hörde röster utanför
vårat köksfönster på våning 4!? Kan de vara möjligt verkligen?
Jodå visst var det så, 2 killar i en hiss som höll på att göra
sista justeringarna på våra nya balkonger efter slutbesiktningen.

Veckans sämsta:
*
Var på cellprov igår och blöder fortfarande......
* Stefan är i England hela långa veckan, månd - fred......saknar honom.
* Funkar inte med ljudet när jag ringer med skype till Stefan,
får bara fram bilden, fattar inte vad jag gör för fel!
* Vintern kom tillbaka igen, det räcker faktiskt med snö nu......som jag tjatat!

Veckans bästa:
*
Jobb hela veckan och 2 veckor framåt :-)
* Varit på mammografi och det kändes inte ett dugg.
Grät glädjetårar när det hela var över och visste inte hur jag
skulle tacka tjejen som gjorde det på mig!
* Middag hemma hos Malin i måndags,
god mat och lite bus med "sötast", Challepojken!
* En superbra traderavecka så här långt,
   sålt dyrt och köpt billigt :-)
Bl a denna sprillans nya teflonkastrull till vår induktionshäll
för långt under ord pris, kostar skjortan och lite till annars!



Och ikväll har jag varit på pubkväll!
Lotta och jag var på mormors äldreboende och blev bjuden
på mat, vin, kaffe och tårta.
Blev upptvingad att dansa någon slags ringvals,
höger vänster höger vänster 2 fram 2 bak ihop,
gick riktigt bra efter lite träning!
Tvingades erkänna att det var riktigt roligt när jag prickade
rätt med de avancerade dansstegen, trodde jag väl aldrig :-)


Kommentarer
Postat av: Anna

Oj, låter som fullt upp!



Killarna utanför fönstret fick inte se dig naken va?! Hände mig en gång när jag fortfrande hade lgh i Pite. Jag hade duschat och knatade omkring naken och fönstret på vid gavel ( det var vår och jag bodde allra högsta upp ). Sedan stannar jag mitt framför fönstret och ser att dom är och skottar av snö från taket i huset mittemot och dom står tätt! Men lyckligtvis hade dom inte sett mig.



Skoj att du har jobb i 2 veckor!!! Då vet du iaf vad du ska göra!



Trist att det inte fungerar att prata med din S och att han är borta!



Och det är alltid skoj när man får sålt grejer och när man gör fynd!



Har själv handlat rätt nyligen en sån magicbullet mixer på Tradera. Blev jätte nöjd med varan, men leveransen tog nästan 2 veckor efter avslutad auktion ( vilket jag tycker är för länge ).



Nu ska jag sova. Så jag orkar med det som ska göras i morgon!



// KRAM

Postat av: Nettan

2009-03-25 @ 21:51:13
Postat av: Nettan

Tjoho vännen, där är du ju!!!!



Kul med lite längre vik! Saknar ibland att jobba som vikarie, det var ändå ganska fritt och behövde/ville man inte kunde man ju faktiskt säga nej även fast det inte var ofta... Sen är det ju så kul att komma ut och träffa massa olika folk och få massa av nya erfarenheter!



Vad skönt att det snart är fredag så din Stefan kommer hem men jag håller FULLSTÄNDIGT med om att DET RÄCKER MED SNÖ NUUUUUUUUU!!!!



Jag kommer till dig nästa gång jag ska göra mammografi ;), det låter helt overkligt att det inte kändes nåt!



Ha en fortsatt bra vecka!

Kramisar



2009-03-25 @ 21:55:34
URL: http://www.skorpan.bloggagratis.se
Postat av: Cia

Tycker det mesta lät väldigt positivt...



Var ett glatt inlägg att läsa förutom att du inte kan prata med Stefan. Det var skittrist.

2009-03-25 @ 22:42:46
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Tina

Jisses du verkar då haft att stå i.

Denna mammografin har man då bara hört skräckhistorier om hur jäkla ont det gör...man kommer nog säkert snart att bli kallad.



Ja det är verkligen trist när husbonden är borta, har oxå en som är ibland ute på kundbesök...o särskilt nu har det varit mycket av den varan.

Natti natt o ha en bra morgondag!

Kram

2009-03-25 @ 22:42:58
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Therese

Halloj!!!

Låter som om det är full rulle med andra ord. Det tycker jag är tecken på att våren är på gång, dagarna blir liksom lite kortare och veckan får färre dagar : )

Ett annat vårtecken är ju att det är dags att dra fram vagnarna. Vår första vår med vagnen och eftersom vi gick med i Caravan Club så har vi fått en fri campinghelg på någon av CC campingar. Vi har tittat på Skagern till 1:a maj. Hoppas det blir av.

Nu är det snart helg igen och här blir det bowling, restaurangbesök o träning..Ha det gott!!! Therese

2009-03-26 @ 06:53:49
URL: http://leevalivetnu.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Vilken späckad vecka! Inte konstigt att du inte hunnit blogga. ;)

Dansen på äldreboendet lät spännande. :-D

Skönt att mammografin gick bra!

Kram!

2009-03-26 @ 07:51:25
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Caroline

På Tradera har jag oxo fått sålt prylar till bra priser, dels 2 objektiv och dels en liten digitalkamera.



/Caroline

2009-03-26 @ 09:27:01
URL: http://ci-caroline.se/blog/
Postat av: Tina

Ja då träffade jag mitt i prick då;)...på husbonden!!

2009-03-26 @ 09:37:19
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: leila

Va skönt att det gick bra på mammografin, det ska inte göra så där ont som det har gjort för dig och blödningen efter cellprovet kommer att ge sig. Det verkar som du har mest positiva punkter i allafall. Jag har just suttit o visat bilderna på Challe för pojkarna, de som du skickade på honom. Han är så fin. kram kram

2009-03-26 @ 18:27:37
URL: http://ladyley.se
Postat av: Maria

Hahaha! De är bra de att du tränar på pensionärsdans, är väl inte alltför långt kvar...;)

Ha en skön helg//Kram MariaV

2009-03-27 @ 17:14:15
URL: http://mariavestman.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback