Julskrället på plats

Granen står så grön och grann i stugan
granen står så grön och grann i stugan tralallalla
tralla lala trallalla......inte riktigt sant faktiskt!
Vår gran platsar inte alls på någon typ av julgranstoppslista!
Promenerade till julgransförsäljningen där jag mest fnittrade
runt lite hysteriskt när den ena granen var fulare än den andra!
Djupfrysta och platta så det var svårt att tänka sig hur de skulle
se ut när de sen tinade och grenarna förhoppningsvis rätade ut sig!

Men med lite bling bling i grenen känns det rätt okey ändå,
luktar gott gör det i alla fall!
Att den sen är liten som en bordsgran (Stefans ord) kommer vi nog
bara vara glada åt när skrället sen ska ut om några dagar igen!



Tycker ni som jag att det är lite glest med paket där under,
nog finns det plats för några fler allt skulle jag tro.........


Kommentarer
Postat av: syrran

såg ju bra ut trots allt,barren sitter kvar än på våran också.

kommer mer paket sen.

2009-12-20 @ 10:16:56
Postat av: Diana

Det fixade ni ju till riktigt bra. Fint!

Och visst får det plats några fina paket till där det står: God Jul Carina önskar Tomten ;)

Ha en fin 4:de advent!

Kram Di

Postat av: Kristina

Visst är det svårt att välja gran som är platt!! Ser med bävan fram emot hur vår ser ut när den har tinat men som B brukar säga: det blir bra när den är klädd. Det kan väl aldrig bli för mycket paket under granen.

Kram

2009-12-20 @ 11:19:31
Postat av: Cia

Jag tycker det ser aldeles lagom ut på paketfronten. M och jag ska kolla granar idag... under snön...för det har kommit flera dm till!

2009-12-20 @ 12:33:49
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: MariaVestman

...du har väl varit snäll mot tomten!?;)

2009-12-20 @ 13:21:50
Postat av: Lisa

Men den var väl JÄTTEfin!! Den är ju riktig. De som är "perfekta" är ju av plast! Och hur mycket julkänsla får man av en sådan?!!

Och det skall va lite glest mellan grenarna så man får dit en massa kulor!



Ha en skön 4:e advent!

2009-12-20 @ 14:40:06
URL: http://bidrottningen.bloggagratis.se
Postat av: leila

Din gran är helt ok tycker jag och du har mer klappar under din än vad jag har under min :) barna här undrar om de bara ska få varsin men det är fler på ingående men det behöver inte dom veta. haha kram kram

2009-12-20 @ 19:41:35
URL: http://ladyley.se
Postat av: Camilla

Nämen, den var väl jättefin!!!

Vi var och köpte på Blomsterlandet i år igen. Var och kikade utanför Maxi, men där kostade de 299:- och på Blomsterlandet 199:- samt att de hade fler att välja på vid Blomsterlandet också. Lätt val alltså. :)

Vår är på plats nu den också. Myspys!

Kram!

2009-12-20 @ 20:57:02
URL: http://www.camillasdagar.blogspot.com
Postat av: Carina

Granen är ju helsöt! Rätt lagom med klappar också.

2009-12-21 @ 06:21:05
URL: http://nicas.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback