Mamma, Pappa, Barn

Så har jag då äntligen läst bok nummer två i Hammarbyserien
som jag längtat så efter!
Mamma, Pappa, Barn av Carin Gerhardsen.

När jag hade läst ut bok nummer ett (Pepparkakshuset) kunde jag
inte förstå hur jag skulle kunna vänta till nästa kom ut
och samma fråga ställer jag mig nu,
hur sjutton ska jag kunna vänta till våren 2010 då 3:an kommer?
Efter varje bok så finns det outredda frågot kvar till nästa bok,
vill genast veta hur det går såklart, något att längta och vänta till!
Sällan jag sträckläser böcker men med denna gjorde jag det.

3-åriga Hanna vaknar upp och är alldeles ensam hemma,
pappa är i Japan men var är mamma?
Morgonen därpå hittar Petra Westman ett spädbarn i en buske och
en död kvinna i närheten som troligtvis är barnets mamma.
Samtidigt kommer det in en anmälan om ett mord på
en 16-årig flicka ombord på en Finlandsfärja!
Alla fall för Hammarbypolisen, Conny Sjöman,
Petra Westman, Jamal Hamad m fl.
Personer man får följa både i tjänst och som privatpersoner
med allt vad det innebär, personliga tragedier och interna
problem inom arbetsgruppen!



Betyg 4 av 5

Kommentarer
Postat av: C a m i l l a

Nämen, den har jag missat! Pepparkakshuset var ju superbra! Ska vi bytlånas, om du inte läst Hypnotisören???

Hoppas att du är bättre i din yrsel i dag!

Kramelikram!

Postat av: Carina

Dom är skita bra har läst båda två.Är du bättre i yrseln idag?

Hoppas att du är det så att du kan vara ute i fin vädret.

Må så gött.

Kram/Carina.

2009-08-13 @ 09:07:55
Postat av: Carina

Dom är skita bra har läst båda två.Är du bättre i yrseln idag?

Hoppas att du är det så att du kan vara ute i fin vädret.

Må så gött.

Kram/Carina.

2009-08-13 @ 09:08:44
Postat av: Christina

Ska nog och ta och köpa de böckerna.Jag har snart läst ut Maryan Keys bok En förtjusande man.

En riktigt underhållande bok men sjön humor.

Hoppas din yrsel blivit bättre.

2009-08-13 @ 13:12:20
URL: http://cinasdagar.wordpress.com
Postat av: Christina

Skön humor ska det naturligtvis stå och inte sjön.

2009-08-13 @ 13:15:07
URL: http://cinasdagar.wordpress.com
Postat av: leila

Åh de där måste jag läsa, skriver upp de böckerna bums. kram kram

2009-08-13 @ 14:02:47
URL: http://ladyley.se
Postat av: Anna

Himlars va du hinner med böcker nu!!!



// KRAM

2009-08-14 @ 18:42:02
URL: http://annalundberg.org

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback