Shoppingdissning

Orolig över ett nytt fenomen som drabbat mig,
vet inte om det har något namn men illa är det i alla fall!
Går in i butiker med tanken att jag ska shoppa men vad händer,
gång på gång kommer jag ut ur butikerna UTAN påse!
Inte alls likt mig, idag har jag tro det eller ej besökt 4 inredningsbutiker
utan att ens ha så mycket som ett visitkort med mig hem.....
Orolig vad som hänt.......lite, men mest tror jag att det beror på att jag
just nu vill kasta grejer, äga så lite som möjligt helt enkelt!
Lär nog gå över med tiden av sig själv tippar jag på!
Igår valde jag mellan att åka in till Gbg och shoppa eller
vara hemma och röja som slutade med att jag var hemma
istället för att ta en shoppingtur.......lite osunt känns det allt!
Undrar lite om det kan vara någon form av hösttrötthet jag känner.
Jaja lär nog få veta med tiden....................

Har nyss sett en film med Sofia Helin i huvudrollen ( Masjävlar & Arn)



Hade väntat mig mer av filmen, gillar ju Masjävlar som har
samma regisör som denna, lite konstigt slut.....kändes inte färdig
när textremsan började rulla helt enkelt!
Betyg 3 av 5 möjliga

Vad passar bättre till en film är en burk Ben & Jerry?
Ikväll blev den en chokladglass med fudge och vit choklad i som
var riktigt god även om jag gillar glassar med vanilj som bas bättre!

Klockan är läggdags ser jag och jag ska upp tidigt, en dålig kombination
så jag får nog krypa ner i sängen känns det som :-)


Kommentarer
Postat av: Cia

Jag ahr länge varit dålig på att shoppa både kläder och inredningsprylar. Jag har fått för dyra vanor tror jag.

Postat av: Cissi

Tror nog säkert att det är lite hösttrötthet. Fast å andra sidan sparar du ju en del pengar! Och de kan vara bra att ha när tröttheten gått över... :o))

Kram

2008-09-02 @ 07:04:26
URL: http://cissilina.blogg.se/
Postat av: Mia

Känns som om ditt inlägg kunde passa under tisdagstema onyttigt...För det där kan väl inte vara bra??? ;-)

2008-09-02 @ 08:08:02
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: joacim

Du har växt som människa Carina... För det är väl inte i Frölundashoppen du varit fyra gånger?

2008-09-02 @ 08:42:55
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: vivan

Här är det plånboken som styr shoppandet...

men är ingen vän av shopping..inte många gånger som jag åkt till Ö bara för att shoppa...har alltid ärrenden...så är det fel på mig...det säger mina flickor...come on !!! nu shoppar vi säger de...men jag ser efter barnen i stället...ha ha ha...ha en bra dag...kramiz:=

2008-09-02 @ 11:22:39
URL: http://vwellermo.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh, sånt är så typiskt!!! Likadant för mig när jag ska på stan och har ärenden. Jag målar upp grejerna jag ska ha innan. Sedan blir jag sur och irriterad över att det inte finns!



Ja, Carina vännen! Du har följt mig Läääääääääääänge! Vill du veta hur länge?!så är det sedan april 2006!!! :D Och jag är väldans gla att du har följt mig så pass länge!!!



Frelle böt inte däck i söndags, vi böt bromsklossar.



//KRAMEN

2008-09-02 @ 12:25:14
URL: http://annalundberg.org
Postat av: synne

Skönt att bara vara hemma med. Jag blir så stessad av att gå runt i butiker, specielt om jag har med mig någon.

Jag går helst själv.

Hoppas att allt är bra annars.

Kram på dig.

Synne.

2008-09-02 @ 13:21:31
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: leila

hahaha då är du presis som mig. jag går ut och in i affärer men jag köper nästan aldrig nåt. Jag vill men jag gör det inte, inte för att jag är snål utan för att jag har svårt för det. Jag önskar jag var lite shopping tokig någon gång ju..... men det kanske vänder för mig som det gjort för dig/kramis leila

2008-09-02 @ 19:28:30
Postat av: C a m i l l a

Nä, men jag önskar att jag också kunde komma till det stadiet... det kanske finns hopp alltså? =)

Usch, nu väntar sängen efter superbra film. Bättre än din Nina Frisk kan jag tänka mig. Ben & Jerrys... muuums!

Kram och god natt!

2008-09-02 @ 22:15:17
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Nä, men jag önskar att jag också kunde komma till det stadiet... det kanske finns hopp alltså? =)

Usch, nu väntar sängen efter superbra film. Bättre än din Nina Frisk kan jag tänka mig. Ben & Jerrys... muuums!

Kram och god natt!

2008-09-02 @ 22:15:25
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback