Trötter

Usch vad vi varit slöa idag när vi kom hem från jobbet!
Mäklaren ringde och ville visa huset dagtid på ons el tors för
någon som tydligen jobbar skift, åh nej inte just nu kändes det som.
Men det är klart han får visa,men det betyder
ännu mer städning för vår del men det står vi väl ut med.
Städningen är inte det värsta utan att man måste plocka bort
allt och sen hittar man knappt på grejerna när man ska de dem.
Intryckt i ett skåp eller nerknölat i en låda någonstans kan
man hitta de mest konstiga saker som inte hör hemma just där.
Slöa var det, jo så pass att Stefan åkte och hämtade hem kinamat
till två hungriga slappisar.

Sovit uselt inatt, somnade men vaknade av att jag slog handen i
sängbordet och sen kunde jag inte somna om igen.
Låg och stirrade på de mest usla program på tv:n utan
att kunna somna om, till sist framåt morgontimmarna var det
så dags, lagom tills det var dags att stiga upp för ännu en arbetsdag!
Därför ska det bli underbart skönt att krypa ner i sängen nu
och förhoppningsvis sova en hel natt!


Kommentarer
Postat av: Cia

Heheh ett tips är att städa undan allt i lådor där de passar! Så hittar ni det ni behöver ;-)

Postat av: Synne

Nu håller jag tummarna rejält.

Det måste gå att sälja. När ska ni flytta upp?

Klems igen.

Synne.

2008-11-19 @ 04:47:16
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: C a m i l l a

Lycka till med visningen!!! Så att ni får komma upp norrut igen. I dag är det riktigt fint och lite snö på marken.

Kramar!

2008-11-19 @ 07:55:00
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Nina

Hoppas du fått dig en riktigt god natts sömn och att visningen gått bra!

Kramens

2008-11-19 @ 08:19:14
URL: http://mystifix.com/husvagn/wp
Postat av: Anna

Det är skönt att vara lat! Det är skönt att vara lat när det gäller mat!



Men jag tycker inte riktigt om mäklaren. Han kan ju inte begära att få ha visning på huset hursom helst och när som helst. Kan man inte komma när det är visning, så kan man inte...



Men jag ska hålla mina tummar och hoppas, hoppas att ni får sålt huset så ni kan flytta till lite mera civiliserade breddgrader :D



// KRAM

2008-11-19 @ 08:34:26
URL: http://annalundberg.org

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback