Utmanad

Har blivit utmanad av Cia!

Tre namn du går under:
♥ Carina
♥ Gamla häng (av syrran fast egentligen var det jag som började kalla henne för det)
♥ Calina eller flöken (av barnen på jobbet)

Tre saker som skrämmer dig:
♥ Sprutor, hysterisk rädd!
♥ Nu och sen 2 månader tillbaka är jag livrädd för dessa skruvar som
ledstången sen i framtiden ska sitta på. Ca 1 dm sticker rätt ut och eftersom
jag är lite ivrig så ser jag mig själv ramla i trappan och
få en sån rätt in i huvudet:
image1054
♥ Mördarsniglar, vet att de inte är farliga för mig men
mängden skrämmer mig, hur ska det sluta......

Tre saker du har på dig:
♥ Trosor
♥ Snoopy sovtopp (kl är 7 på morgonen)

Tre sanningar:
♥ Jag är förkyld, dunderförkyld!
♥ Håller på att bakar matbröd just nu, jo det är sant!
♥ Är bortbjuden på mat ikväll

Tre saker du verkligen vill ha:
♥ Ett fast arbete där jag har ett vik just nu
♥ En genväg till plattare mage, fettsugning kanske......
♥ En hund ( 1:a plats egentligen)

Utmanar de som vill vara med :-)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Kul att läsa din lista! =)
Svar från min blogg om att kasta: Äntligen en till som jag! :) Visst är det härligt att rensa och kasta? Då jag säger det på jobbet tycker de att jag är "konstig", de flesta verkar samla på sig mer och mer på sina vindar och förråd... Kram!
Krya på dig nu och det var väldigt ambitiöst att baka den tiden på dygnet! =)
K R A M från jobbet...

Postat av: joacim

Haha, mördarsniglar var kuligt!
Kan se de komma dragandes och käka allt i sin väg när man ligger och solar!

Hunden var given...

2008-05-10 @ 12:34:49
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Eva

Jag vill vara med nu då jag solpausar.
*pustar trött*

2008-05-10 @ 15:32:22
URL: http://blendamig.wordpress.com/
Postat av: Cia

Ja de där jävla sprutorna är inte kul. Har kämpat med min fobi något överjävligt. Inte kul när jag måste sövas för att de ska kunna ge mig dropp eller ta prover. Nu kalara jag av det men inte att få injektioner.
Hehe du hade lika mycket som mig på dig med andra ord. Jag fick ta till lapppen för att få ihop tre saker ;-)

2008-05-10 @ 16:29:03
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: leila

antar din utmaning hos mig :) leila

2008-05-10 @ 18:33:03
URL: http://ladyley.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback