Mulen söndag

Här är så disigt idag att jag helst av allt skulle vilja dra ner för
fönstren och försöka hitta gårdagens morgonkänsla istället!
Men se det går då INTE, har en del att göra såg jag på listan :-(
Jo jag gör listor för i stort sätt allt, det jag inte orkar ha i huvudet
hamnar på en lista istället.
Mina uppgifter är till och med köttbullarna och det nedanför fixar Stefan!
Helst av allt skulle jag vilja åka till IKEA och shoppa grejer till gästrummet
men nu blir det till att dra på sig målarbrallor och gå ut i garaget och måla.
Men först så ska jag njuta en min älsklingsfrukost som jag nu inte ätit
på 2 månader, gröööööt!!

image1002

Kanske ska nämna melodifestivalen också,
Charlotte var och är superduktig, alltså tycker jag att rätt låt vanni går kväll!

Kommentarer
Postat av: Helena

Så synd, här skiner solen så jag ska ut i trädgården idag. Men du har och göra endå ser jag. Påsk mat hoppar vi över i år. Vi kör upp till Elmia bilmässa istället. Kramar.

Postat av: Mia

Om jag anstränger mig lite, så kan jag tycka att det är lite ljusare (soligare?) ute än igår vid den här tiden, men som sagt, jag får verkligen anstränga mig... ;-)
Men Carina! Två biobiljetter är ju mer värt än en Twix, fast jag är glad ändå! *L*

2008-03-16 @ 10:42:51
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: ejmis

Svar: Jag minskar inte i vikt av promenaderna just nu i alla fall eftersom jag äter "onyttigt", men när jag åt GI så gick jag ner i vikt =)
Använder stavar eftersom det ger bättre puls och är skönt för nacke och axlar.
Funderar starkt på att köra igång med GI i morgon igen...
Ha en skön söndag!

2008-03-16 @ 10:45:07
Postat av: syrran

Usch det där va alldeles för mycket på listan.
Själv har jag dammat diskat dammsugit,för här har solen skinit idag.
Funderar på att skura balkongen nu,så den är fin i påsk.

2008-03-16 @ 11:05:13
URL: http://blomlotta.blogg.se
Postat av: Anna

Vi har ingenting på vårat schema än så länge. Jo, Frelle ska ut och dela ut hyrena samt göra lite vicevärdsjobb. Så ska vi åka en sväng till hans moster och heja på lille lukas.

/KRAM

2008-03-16 @ 11:56:05
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se
Postat av: Micke

Jag har inte tänkt gör nånting jag.. lite piggare här nu efter 4 timmars sömn till.

2008-03-16 @ 12:17:14
URL: http://kludd.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback