Jobb igen

Mår så mycket bättre så idag jobbar jag igen :-)
Har knappt tänkt på det men snart är ju helgen här,
en helg som vi kommer att tillbringa här hemma.
Har så mycket att göra vilket ju också är orsaken till att
vi tog hem vagnen, vi behöver vara hemma några helger
innan vi ställer upp den i Fjällbacka på försäsongsplatsen i början av april.
Behöver fortsätta med trappan om den ska bli klar någon gång.

Nu väntar frukost innan jag ska iväg till bussen,
har lite ändrade tider den här veckan.
Börjar senare och jobbar till 17 istället, jag har lite sovmorgon alltså,
inte för att jag kan sova längre men jag kan ta det
lugnt på morgonen vilket är guld värt!

Igår vakande Brynäs till och vann stort över Mora men tyvärr
så är det nog för sent, lär nog få följa kvalserien framöver.
Men där har "vi" ju harvat förr och grejat det så vi får väl se,
spännande lär det ju bli i alla fall!!

Idag tänker jag på syrran och hennes Gus som begraver hans bror Tomas...

Kommentarer
Postat av: ejmis

Skönt med lite sovmorgon =)
Ha en fin onsdag!

2008-03-05 @ 09:36:37
Postat av: Anna

Hej hopp! Skönt att läsa att du mår bättre! Kan inte ha vart skönt att få den där smällen! Ja, jag har ju lovat Frelle att om AIK vinner så ska jag göra bloggen svart och gul :D

/kramis

Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Skönt att du mår bättre och tråkigt att Brynäs inte lyckades i slutet!

Tack för alla fina kommentarer nu när jag är sjuk! Jag kan inte förstå att jag blev så ini bombens förkyld! Helt sjukt! I dag känns det inte som jag har någon feber men det vet man ju inte den kan ju dyka upp igen! De jag känner som också legat har haft feber i fem dagar! Så det är en rejäl influensa!

Jag kurerar mig med te och mackor i soffan med mina små gullungar som också ligger där och kraxar! Stackarna som har sportlov och allt! Den enda i familjen som klarat sig är Jennifer som är 11 och hon är hos en kompis! Lika bra det så inte hon också blir sjuk!

Tack tack och många kramar Sus som snart ska vara på benen!

2008-03-05 @ 15:18:20
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Marie

Vad skönt att du mår bättre! Det är verkligen inte roligt att ha ont. Historien jag lånade blev en succe, den är ytterligare vidareutlånad..;-)))

2008-03-05 @ 15:46:24
URL: http://www.alltiallon.se
Postat av: Mia

Vad skönt att höra att du är bättre nu...var lite rädd ett tag att det hade blivit nån spricka i benet, fy attan! :-(
Fruktansvärt när en yngre människa går bort. Min svägerska dog 2 dagar före julafton 48 år gammal/ung. Tyvärr kan man inte göra nåt för att förhindra det....
Visst var huset fint? 3.20 i takhöjd!! Ska man byta glödlampa där, så får man svindel! Nu vill jag bara dit och titta... *L*

2008-03-05 @ 17:10:33
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: annebelle

Skönt att det är bättre med dig!

2008-03-05 @ 17:13:17
URL: http://annebelle.blogg.se
Postat av: Cissi

Skönt att höra att du är bättre!
Min mamma slog sig illa i ansiktet för ett tag sedan. Hon hade en bh i ena handen och snubblade på ett trappsteg. Inte släppte hon det hon hade i händerna utan skrapade ansiktet i mattan. Både blåmärken och brännsår blev det. Så jag undrar just varför man inte släpper det man har i händerna för att ta emot sig??

Kramar!

2008-03-05 @ 18:20:08
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: ugglan

Åh, vad bra att du mår bättre!!! Hur länge har ni tänkt ställa upp husvagnen i Fjällbacka????
Vi får vår plats 1 Maj, tror jag....
ha det såååå gott. Kram Ugglan

2008-03-05 @ 18:28:57
URL: http://ugglan.bloggagratis.se/
Postat av: Carina

Skönt att du är bättre.
Lugna mornar är inte dumt du ;)

Tragiskt när människor går bort för tidigt...blir många varför då :/

2008-03-05 @ 21:20:56
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Nettan

Säger som alla andra: Skönt att det är bättre... En syssling till mig ramlade med en häst för måååånga år sedan, hästen rullade över henne och hela bäckenet spräcktes eller dyl. hon blev liggades på sjukhuset HELA sommaren....
Är det ytterligare en till som har gått bort hos er?! Räckte det inte med 1?????? *Kramar om*

Ja, vi får väl ta och låna husbilen nån helg i sommar och möta upp er någonstans, skulle vara huuuur kul som helst!

Vad skönt med sena mornar, själv existerar ju inte det här eftersom lilla J ändå måste vara i skolan en viss tid. Fast idag tog jag en stängning 17.30 så pga det får jag sluta 15.00 på fredag istället för 16.00, DET känns lyxigt för mig som ALDRIG slutar tidigare än 16!!

Kraaaaaaaaaaaam

2008-03-05 @ 22:33:50
URL: http://skorpan.bloggagratis.se
Postat av: Maria

Kikade in för att titta på din EFIT. Ser att du är Brynäsare. Här har du en Mora-fan. Väl mött i Kvalserien, vi får se till att hålla oss kvar båda två :D

2008-03-11 @ 01:50:08
URL: http://hecate.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback