Hit & dit

En sån "ärende uträttar dag" idag!

Varit till Utby där vi äntligen fick hämta våra efterlängtade tavlor!
Söt Challe pojken då :-)



Plockat in våra alldeles egna pioner som till min stora glädje är vita,
kunde ju inte vara bättre!
När vi flyttade in i huset i augusti var de ju ut blommade för länge
sedan så jag har allt varit lite nyfiken på vilken färg det är på dem!





Varit på systembolaget och köpt en flaska fint vitt vin till.....nää
men det kan jag ju inte skriva här, då blir det ju ingen överraskning!



Har varit på IKEA Bäckebol och handlat också,
dels till jobbet men också hem till oss!
Vad jag handlat hem kan jag inte visa nu, kom hem på tok
för sent så det finns ingen ork kvar att montera :-)
Bilder kommer imorgon istället!

En av orsakerna till att vi var sen hem är dessa förbannade
broöppningar från Hisingen till "fastlandet"!
Varje gång man ser bron resa sig känner jag stressen
stiga i kroppen trots att jag egentligen inte har brått, bara är så!



Just ja, tror banne mig att jag börjar acceptera och gilla Zlatan
efter att ha sett matchen igår, han är ju helt okey faktiskt !

Kommentarer
Postat av: Majk "Dorfen"

Duh! Skärp dig nu Carina, Zlatan är KUNG ju. Helt okey? Hansson är helt okey, Nilsson är helt okey.



"Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag sa Zlatan

Svenskans hopp vår superman, Zlatan, jag sa Zlatan

I love you, ich lieber dich, Zlatan Ibrahimovic"

Postat av: jayne

Ha ha ha..skrattar åt inlägget här ovanför...mmmm



IKEA...låter kul.. jag har en hel del saker som jag "måste" köpa där. Får fixa det i helgen...

Tavlorna blev fina!!

Vita pioner...va fint. Våra är rosaröda..och luktar ljuvligt. Men här nere är de på sista versen...tyvärr. Hoppas du får en bra torsdag

2008-06-12 @ 07:54:05
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Cia

Jag övar på att inte stressa, har tagit ner mitt gåtempo till en takt som gör andra nervösa t.ex.

Jag försökter till och med att stressa när jag har bråttom. det är faktiskt mest på jobbet jag inte kan låta bli att stressa vissa dagar.



Drömde i natt att jag skulle träffa Zlatan av någon anledning. Fast jag minns inte vilken... hade glömt drömmen tills du skrev om Zlatan. Jag som avskyr fotboll ska inte ens känna till vem han är ;-)

2008-06-12 @ 09:12:15
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Mia

Taaa't lugnt, du kan ändå inte göra nåt åt det :-)

Jag vill också shoppa loss...men ok, ska på loppis i helgen, det får duga!

2008-06-12 @ 16:48:04
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Joacim

Hej hopp. Du håller igång ser jag. Själv håller jag mig inte längre än 3 min från keramikstolen. Fick med mig en otrevlig souvenir från Grekland. Sjukskriven i minst 10 dagar nu. Blaha. Zlatan levererade i tisdags, på tiden han gör lite nytta. Någon borde ruska om Lagerbäck så Källström och Seb Larson får lira. Ha det skönt.

2008-06-12 @ 17:33:44
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Carina

Så läcker tavloran blev, men vad ska du ha vinet åt?...har man sagt A får man säga B :/

2008-06-12 @ 20:30:30
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Anna

Men det är rätt fräsigt med broöppningar. Har än bara sett när De har öppnat Pitsundsbron.



//KRAM

2008-06-13 @ 08:19:28
URL: http://lilltrollet34.blogg.se/

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback