Utmaning, din drömstad

Blev utmanad av Matmia som vill att vi ska berätta om en drömstad vi har.
MIn drömstad är egentligen ingen stad utan mer en ort kanske,
Lake Louise som ligger Alberta i Kanadas Klippiga Berg.
Banff Nationalpark lär  vara så otroligt vackert, enligt de bilder jag sett
så är det absolut ett ställe jag vill besöka någon gång i livet.
Naturligtvis vill jag bo på Fairmont Chateau Hotel för
att få den ultimata upplevelsen!
image822

image823

image824

Många som åker just dit för att gifta sig...sitter och
undrar varför inte vi gjorde det?
Måste ju vara häftigare än Landvetters Flygplats? :-)

Nu utmanar jag alla ni som tittar in här, ja just dig utmanar jag!
Vilken är din önskestad?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Men oj vad vackert det såg ut där! =) Jag ska också anta din utmaning, kanske i dagens blogg - men i dag är det soligt och fint här, så det får bli en biltur till Sågmyra utanför Falun först och ett besök på Lager 157 (= rolig shopping!) :)
Skönt och roligt att du är tillbaka i bloggvärlden igen, har saknat dig!
K R A M!

Postat av: Mia

Får man ändra sig? För det var ju jättefint där. ;-) Tänk vad många fina platser det finns i världen...

2008-01-13 @ 14:22:03
URL: http://www.matmia.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback