Hemmahelg

Ont idag, har så ont i armarna så jag kan knappt höja dem, typiskt,
jag som har ett halvmålat badrumstak nere i källaren!
Som tur är så har jag ju en man också som nu får slutföra det istället för mig.
Så här blir jag när jag målat mycket som jag ju gjort sista dagarna,
vet ju det men vill så gärna få färdigt någon gång.
Busväder som vanligt så vi har besämt oss för att stanna hemma
i helgen istället för att åka till Isaberg.
Istället kommer vi att vara hemma och försöka slutföra en del projekt
som är påbörjat lite här och där ( oftast av mig) tänkte vi.

Skulle behöva åka för att få tag på en ny duschstång till badrummet
också men vi får se hur det blir med den saken.
Men gud va det blåser just nu......knakar och brakar i hela huset, olustigt!

Tänkt att hinna med idag!
*  Helgstäda (så gott det går)
*  Basta
*  Hårinpackning och bodyscrub
*  Göra Gi sallad så vi har ett tag
*  Tvätta några maskiner tvätt
*  Tvätta fönster i hallen uppe och skruva dit alla eluttag igen
*  Måla tavelramar till köket

Gör jag hälften är jag nöjd ska jag väl tillägga!

cutecolorschores2.gif


Kommentarer
Postat av: Think Twice

Oj vad mycket det står på ditt schema!
Fast det gäller att utnyttja dom dagarna då det inte är väder till att vara utomhus!
Hos mig blåser det också så in i vassen, vill helst bara
kura ihop mig och stanna inne, men måste tyvärr snart också trotsa vädergudarna och ge mig ut i orkanen;)
Må så gott!
/Kram

Postat av: Tina

Oj,det var inte lite du skulle hinna med idag. Lycka till!
Kram

2008-01-25 @ 10:50:59
URL: http://www.calypsodesign.se
Postat av: Mia

Vilken tur att jag hann somna på soffan en stund innan jag läste allt du skulle göra, annars hade jag blivit ännu tröttare! ;-)

2008-01-25 @ 18:09:54
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Cissi

Jisses! Tänk på att du ska börja jobba på måndag.. :o)
Du får ju inte slita ut dig alldeles!
Tror jag det att du har ont i armarna när du målat taket, det är ingen rolig arbetsställning..

2008-01-25 @ 18:39:43
URL: http://cissilina.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback