- 1,5 kg :-)

Kunde inte låta bli att väga mig idag trots att jag bestämt
att jag bara ska göra det på måndagar.
VA??? Har ju gått ner 1,5 kg sen i måndags, hur är de möjligt?
Nu har jag ju varit sjuk sen i tisdags och haft usel aptit sen dess,
men jag har ändå petat i mig det som ska även om det är i små mängder.
Fortsätter det så här är jag ju snart nere i min målvikt som är ca 67-68 kg,
när jag vägde in mig i måndags vägde jag 73,5 och imorse 72 kg :-)
Misstänker att det kanske är så att man går ner fortast i början och
sen långsammare och långsammare.
Den här tråkiga strikta menyn jag håller på med nu är ju bara 2 veckor sen
blir det bättre och godare + att man kan lägga på fler ingredienser.
Dagens frukost var betydligt lättare att få ner än bacon och ägg som det
ju var igår, däremot hoppade jag över hamburgerkött och grönsaker.
Tröstar mig med att 2 veckor går så otroligt fort så snart kan jag äta sånt
som jag ju faktiskt är sugen på istället för detta schema jag nu följer.


TORSDAG

FRUKOST
Naturell yoghurt med apelsin, hamburgerkött och grönsaker

LUNCH
Salade Parisienne (kokt skinka, emmentaler och kokt ägg)

MIDDAG

Harissamarinerade kycklinschnitzlar med grönsaksgratäng

MELLANMÅL

Ost och oliver

Nu undrar jag vad sjutton är harissa kryddpasta?

För övrigt har jag även denna natt i stort sätt vakat, tog tabletter sent
igår kväll men effekten försvann alldeles för fort.
Stefan satt och spelade tv spel medan jag låg i sängen och försökte
tänka på allt utom att jag faktiskt hade ont i magen trots dessa jäkla
piller jag nu knaprar i mig som om det vore godis.
Börjar överväga om det inte snart är dags för ett läkarbesök igen,
de som är sååå roligt, nope, inte alls!
Men som vanligt så drar jag på sånt eftersom jag verkligen mer
eller mindre har läkarskräck, usch!

Idag drömmer jag om chokladi mängder!

Haha, på söndag för jag äta 2 rutor 70% choklad, längtar......


Kommentarer
Postat av: Nettan

Kramar om dig gumman!

Men den där bakelsen/marängen den såg gooood ut *mums*. Gud vad du är duktig som följer din diet så strikt, skulle jag aldrig klara av.

Magen din?! GÅ nu till en läkare, det är INTE farligt!!! Själv har jag ju varit på radiumhemmet idag, DET kan man kalla läskigt fast det gick bra att ta provet, så länge jag slapp se sprutan de stack in i halsen såååå.

Kramar Nettan

Postat av: Cia

Ohhh herre gud... GÅ TILL LÄKAREN NU!
Jag lider av sprut och nålskräck, vilket har medfört sjukvårsskräck. Jag gråter när jag går dit men har äntligen lärt mig att gå även om jag drar mig... Du har dragit dig länge nog. Magen är nämligen något som du verkligen måste lyssna på!

Förstår di g dock väl... M har tvingat mig till läkaren ett par gånger. Den ena gången ringde han ambulans fast jag sa att jag var OK... När jag kom till sjukhuset höll jag på att dö. Det var föresten magsmärtor som var orsaken...

ÅK NU!

2008-01-17 @ 13:21:42
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: Carina

Så duktig du är...allra helst när man ser sådana hägringar som choklad :/

2008-01-17 @ 14:30:18
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Caroline

Ja, jag äter oxo 70% mörk choklad, men jag tar en ruta några gånger i veckan, då det stillar mitt sötsug bättre än något annat.

Själv gick jag ner över 5 kg på 3 veckor i början, sedan lugnade det sig, och nu är det c:a 0,5-1 kg/vecka.

Har förresten en viktblogg oxo:
http://viktresa.wordpress.com

/Caroline

2008-01-17 @ 15:21:59
URL: http://ci-carolinestenborg.se/blogg/
Postat av: Caroline

Ps: min målvikt är oxo 67-68 kg!

/Caroline

2008-01-17 @ 15:23:52
URL: http://ci-carolinestenborg.se/blogg/
Postat av: Anna

Du ska se att det kommer gå som en dans! Frelle är lite piss att han missar matchen, han slutar kl 21 och jag är strängt tillsagd att jag inte få tala om något resultat *fniss*.
Och kolla in Krekula (eller kurkula som jag kallar honom) av någon anledning har han blive min favorit bland aikarna.

KRAMIS

2008-01-17 @ 17:08:48
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se
Postat av: Mia

Usch Carina! Det låter jobbigt det där med magen...
Tycker du att jag är vaken tidigt? Jodå, jag håller med dig, det borde förbjudas med såna tider! Måndag o tisdag 05-16, onsdag o torsdag 05-15, fy attans vad trött man blir. Men nu är det långledigt!! Yippie!!!!!!!!!

2008-01-17 @ 19:17:59
URL: http://www.matmia.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback