Livstal

Har precis kollat vilket livstal jag har, stämmer kusligt bra!
Om du också vill så gör du det
här.

Jag fick nummer 9 och ska då vara så här:
Livsväg 9, den romantiska filantropen.
Nior kan tyckas ha obegränsade möjligheter.
Med sin fördomsfrihet och tolerans går de bra ihop med nästan alla människor,
och blir fort omtyckta.
Deras saknad av sinne för ekonomi kan dock ge konsekvenser.

Att du har livstalet 9 kan innebära att du har lätt för att känna medlidande
och du diskuterar gärna livets stora frågor.
Du har nog flertalet vänner, som uppskattar din emotionella och ömsinta sida.
Du är en konstnärlig och karismatisk person som tycker mycket om att resa.
Din kreativitet och känsla för det vackra kan komma att visa sig om du väljer ett konstnärligt yrke.
Naturligtvis passar du bäst på ett jobb där du får arbeta med människor
eftersom du har en förmåga att komma de flesta mycket nära.

Ditt heta temperament kan göra dig otålig.
Du känner dig ofta splittrad och detta medför att du inte får så mycket gjort.
Andra människor kan manipulera dig eftersom du ibland är alltför godtrogen.
Se till dina egna behov i första hand.


Kommentarer
Postat av: Helena

En 9:a är min son också och det är en härlig kille som alla gillar med en underbar humor.
Du är säkert lika trevlig.
Kram.

Postat av: Camilla

Jag blev en 4:a, men det stämde inte alls med mig tyckte jag. Men kul test ändå! :)
K R A M! Japp, nu ska här rustas och donas. Det ska bli så mysigt att flytta över till andra sidan av vårt parhus tycker jag. :)Maken är mer "seg", kanske med tanke på allt jobb han måste utföra... ;)

2008-02-04 @ 20:46:49
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Cia

Hmmm Mitt livstal stämmer inte alls... Jag är en två men känner mig inte alls särskillt träffad..
Livsväg 2, den ultimata samarbetspartnern:
De som har livstalet 2 är lätta att ha att göra med och är bra på att inspirera andra och ge goda råd. Tvåor gillar att jobba i grupp och är till sin fördel på det sättet. De är mycket diplomatiska, kanske för diplomatiska ibland och därför kan de ha svårt att fatta egna beslut.

Som tvåa är du en mycket hänsynsfull vän, ibland till den grad att du nästan glömmer att tillgodose dina egna behov. Blyghet är något som många med livstalet 2 delar men det döljs ofta genom att partnern istället är en viljestark och utåtriktad person. Men samtidigt som du kan vara lite blyg så är du artig och värderar även den egenskapen hos andra människor. Det är troligt att du samlar på någonting och därför ser ett nöje i att gå på marknader. Musik är antagligen något du är intresserad av, tvåor är ofta mycket musikaliska och har en osviklig rytmkänsla.

Det som kan vara negativt är att du är känslig och lättsårad och att du överreagerar när du känner dig missförstådd. Försök att vara mer rak i möten med andra människor.

2008-02-04 @ 21:29:00
URL: http://www.mysecretwindow.se
Postat av: syrran

nr 5 absolut nästan ingenting tror jag stämde

2008-02-04 @ 22:33:31
URL: http://blomlotta.blogg.se
Postat av: Mia

Jag blev en etta, jag...Kul test!

2008-02-04 @ 23:30:13
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: synne

Jag var en 8. Men tycker inget stämde mer än att jag tycker om att hjälpa andra människor....
Hmm Konstig test det där....
Kram Synne :)

2008-02-05 @ 07:13:33
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Think Twice

Då kan vi ta varandra i hand....jag är också en 9:a:)
/Kram

2008-02-05 @ 12:15:01
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Jag är en 6:a och det stämmer det mesta! Hehehehe... Kul grej!
/Sus

2008-02-05 @ 15:03:21
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Pialotta

Ditt heta temperament kan göra dig otålig?? så det är så det är Carina;-)
Jag tror inte ett skvatt på det där som finns att fylla i om allt möjligt, men ganska så kul att testa.
Ha de fint kramar o ta gärna en semla till:-)

2008-02-05 @ 18:45:36
URL: http://kafferasten.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback