Kläder, bok m.m.

Har faktiskt jobbat sent idag, vi har flera som är sjuka i huset så
vi får ändra tiden och trixa/fixa för att få ihop schemat så gott det går.
Grejen är den att dessa jäkla bussar går så sällan, idag slutade jag
17.30 då en buss går 17.15 och nästa 18.15!
Inte alls roligt men idag hade jag sån tur så Stefan kunde komma
och hämta mig när jag slutade.
Känns betydligt tryggare att åka med honom än bussen  :-)
Annars slutar jag 15.45 som senast så nog har jag guldtider allt!
Just ja, var åttonde fredag slutar jag 17.00 istället för 13.45
som jag annars slutar just på fredagar.

En av föräldrarna på jobbet är kompis med an tjej som säljer Me & i,
hon som hade party förra veckan som jag inte kunde gå på.
Istället kontaktade jag henne och beställde en del grejer som
kommer v 12 någon gång.
Pratade vidare då jag hade beställt en byxa från höstkollektionen som
jag hade velat ha någon matchande överdel till då hon berättade
att hon hade en del kläder från provkollektionen som hon kunde sälja.
Glad blev jag och fick idag köpa denna till byxorna för ett superbra pris.

image947
Ska ringa henne igen och höra om hon har mer jag kan
få köpa från höstkollektionen :-)

Vi var ju och handlade mat igår så vi passade på att kika lite
på bokrean när vi ändå var där.
Trodde knappt det var sant när vi kom hem och hade köpt 1 endaste bok,
vi som brukar köpa på oss ett rejält lager på rean.
Nu blev det en europaatlas som vi ju lär behöva ha i sommar
med tanke på semestern som ju blir söderut :-)


Kommentarer
Postat av: Annika

Så fint det kommer att bli med den toppen till byxan...
Jag har inte ens varit ner på bokrean. Brukar också handla en del nya böcker. Hinner inte med nu då jag har fullt upp med att kolla efter Meandi:-)
Vi ses väl till helgen, hoppas jag!

2008-02-27 @ 20:59:10
Postat av: Eva

Jag dissar Me & I helt. Jag tycker de flesta plaggens tryck är asfula (husvagnarna är rätt söta men varför upp o ner? - snåla på tyg?). Inte nog med att jag ogillar retrofärgerna och krokodiler som ser ut som nycklar...ALLA ungar har ju samma kläder!!! Skitdyra, modegrejer har aldrig legat för mig (fast jag var sugen på en snygg tunika de hade innan jul). Me & I och Polarn & Pyret är samma skrot...ungarna hinner inte använda kläderna länge nog för att det ska finnas någon ekonomi i att köpa deras beryktade kvalitét.

Skrev jag en uppsats nu?
:D

PS: Säg inte till nån att det var jag som skrev allt det här.
;)

Postat av: Carina

Det var en "blir glad av" tunika tycker jag ;)
Spännande att åka ut i Europa med vagnen.
Så långt lär vi aldrig komma...möjligen till Skåneland då ;)

2008-02-27 @ 22:03:54
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: joacim

Låter som en god investering. 17 så mycket mer känsla i en atlas mot en gps. Fast den senare är bra den med.
Hihi. GULD-tider har du verkligen...

2008-02-27 @ 23:49:09
URL: http://www.wehoo.se
Postat av: Mia

Godmorron Carina! Jag litar nog mer på en atlas än en gps...litar inte på teknikens under ;-)

2008-02-28 @ 04:43:26
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Britt-Marie/Malee

Inte för det har med detta inlägg att göra men... gillar din FEEDJIT så jag kopierade dig - har en jag också numer!

2008-02-28 @ 13:32:11
URL: http://gingmalee.blogspot.com
Postat av: Sus i dus en desperat lyxhustru!

Åh så fint! Jag har varit på ett sådant party och då köpte jag två söta klänningar till tvillingarna!

Här är det i dag +6 grader och solen skiner som en tokig!

Kram Sus

2008-02-28 @ 15:03:06
URL: http://sus68.blogg.se
Postat av: Helen

Det var verkligen en tuff tunika :)
Så skönt att du blev hämtad inte kul att vänta över 1 timme på bussen.
Ja visst är det fint i norr ja hela Sverige är fint.
Ha de gott o kram på dig.

2008-02-28 @ 15:10:44
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Cissi

Jättefin tunika!
Köpte mig också en vägatlas idag på rean. Det är bra att ha ibland. :o)

2008-02-28 @ 17:10:11
URL: http://cissilina.blogg.se
Postat av: Mia

En dag kvar Carina, sen är det helg!! Blir ni hemma i helgen??

2008-02-28 @ 18:12:40
URL: http://www.matmia.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback