Full rulle

Men hallå, tiden räcker inte riktigt till ibland känns det som.
Idag är just en sån dag.
Iväg och handlade i Nödinge då Stefan fick för sig att han skulle
kolla på kläder vilket resulterade i att vi kom ut från butiken med
en vårjacka och 2 par jeans!
Men jag då, velar fortfarande med jackan som faktiskt inte är
den på bilden, nästan lika men kragen är lite annorlunda på "min".
Ska fundera över helgen hur jag ska göra, köpa eller inte!
Har ju fått min första lönebesked idag så nu längtar jag bara efter att få
sätta sprätt på lite av dem, känna att jag har en egen inkomst som jag
kan handla för, inte illa.

Sen har jag stått vid spisen större delen av kvällen och gjort lite
färdig mat som vi kan ta med till husvagnen imorgon.
Eftersom man helst vill vara ute mest hela tiden är det så skönt att
ha färdig mat med sig som man bara kan värma på i ugnen när
hungern sätter in.
Hoppas på hyffsat väder så vi kan vara ute i friska luften lite,
kanske ta en promenad till Hestra en sväng.
Men för säkerhets skull laddar vi med böcker och filmer också.
Vet att vi blir många som åker dit i helgen vilket är roligt :-)
Blåbär WEB.jpg   Friggs_Te_OrientKanel.jpg

Sitter här med en kopp te framför mig, rött te med blåbärssmak.
Har ju druckit rött te på kvällarna nu och faktiskt känner jag
att det gör mig trött, jag somnar så skönt utan att ens behöva
gå upp och kissa på natten vilket jag alltid gör annars.
Därför kör vi med "rött" numera!

Kommentarer
Postat av: Eva

Amäh, jag kommenterade detta inlägg men kommentaren försvann ut i cyberspäjs. Jag skrev nåt om att jag vet vilka ankor Du pratar om för jag har "köpt" dem för 50 spänn styck då de tävlade i Strömmen.....fast själva ankflocken kom jag aldrig i närkontakt med.

Vi ska nog också åka till "buren" i helgen....och har vi tur finns det snö än.
:)

Postat av: Malin

Jaså.. Kanske ska prova och köpa hem rött te då!

2008-02-22 @ 08:09:14
Postat av: Monica

Kul med lite shopping. David fick sig en ny vårjacka i Oslo, men jag behöver en jag med ...å skor.

Här skiner solen just nu men jag tror det blåser ganska bra.
Ha en trevlig helg
Kram

2008-02-22 @ 08:53:59
URL: http://mjsson.com
Postat av: synne

Grattis till första lönen. (Har jag rätt idet.)
Härligt med helg igen.
Du funderar på jackan än....det är rätt.
Blåbärste är så gott. Dricker det själv.
Skrattade gott åt din barnhistoria. Ungar är så härliga.
Ha en förträfflig fredag.
Kram Synne :D

2008-02-22 @ 10:24:10
URL: http://nabolandet.blogspot.com
Postat av: Nina

Här packas det för fullt med inför en helg i husvagnen. Än finns det snö så man kan åka slalom men nu tycks vädergudarna tycka det passar bra med + och lite regnstänk så det lär nog vara sista helgen man kan åka slalom.
Önskar er en riktigt trevlig helg!
Kram

2008-02-22 @ 11:58:34
URL: http://www.mystifix.com/husvagn/wp/
Postat av: Carina

Härligt med eget lönekuver :)
Låter mysigt att ladda upp med böcker och film i husvagnen.....längtar tills vi tar fram våran nu.
Må gott ;)

2008-02-22 @ 13:25:16
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Camilla

Kul med shopping för första lönen! Så klart du ska köpa jackan! Köp hem den och prova i lugn och ro, du kan ju alltid lämna tillbaka den om den känns fel. Det är värre om du kommer på om någon vecka att du verkligen vill ha den, för jag garanterar att den är slut då...
K R A M och trevlig helg! Vad goda teerna såg ut! ♥

2008-02-22 @ 16:37:03
URL: http://camillaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Mia

Jaa, ibland skulle man behöva nån extra timme, det vore inte så dumt! Men du hinner ju... :-)
Då får vi veta efter helgen om det blir jacka eller inte?? *L*

2008-02-22 @ 18:46:45
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: annebelle

Jag dricker alltid svart the men man kanske skulle pröva lite rött. Skönt att bli sömnig och sova gott av det, visst inte att det funkade så?!

2008-02-22 @ 23:51:11
URL: http://annebelle.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback