Utmaning

Carina har utmanat mig och vill veta mina favoriter


Klädbutik   Har ingen men gillar Esprit H&M och Kappahl

Inredningsbutik  Balders Hage i Alingsås

Godis 

Stad   Gävle utan Konkurrens

Dryck   Bubbelvatten till vardag och vitt vin till fest

Musik   Har ingen favvo precis, beror på humör och tillfälle.
Numera lyssnar jag mest på böcker :-)

TV Serie   Gillar inte serier längre eftersom jag inte kan följa dem,
hoppar helt enkelt över dem numera!

Film   Dåtid Scareface Nutid Efter Bröllopet med Lassgård & Mikkelsen

Träning    Urk! Måste man?

Bakverk   Bär/fruktpajer med vaniljsås/visp

Kaffe    På morgonen och förmiddagen smakar det bäst,
GEVALIA är (Brynässponsor) märket såklart!

Utmanar dig!, låt oss veta just dina favoriter!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hah..det var en trevlig utmaning du har fått, trevlig att få veta ännu lite mer om sina bloggvänner. Vi får väl se om jag anammar utmaningen själv...just nu är jag ur humör...när det gäller allt ..!

Postat av: Soffie

kula tt få reda på mer om dej.

hoppas din kväll blir bra!!!

2008-08-30 @ 18:43:38
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Carina

Nuuu är jag här ;)

Paj ÄR gott :D

2008-08-30 @ 22:41:56
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: synne

Vilken utmaning. Kan jag ta den med mig?

Kram på dig. Själv sitter jag med en kopp Lövbergs hehe...

Synne.

2008-08-31 @ 14:02:02
URL: http://nabolandet.blogspot.com

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback