Sura Carina

Surar idag, minns ni att jag för lääänge sedan skrev att jag
beställt ett väggord från
Vimsadekor ?
Beställde "ordet" 16/8 och det har inte kommit ännu.
På deras sida står det att leveranstid är upp till 2 veckor upp
till 3 veckor om man gjort en specialbeställning som ju jag gjorde.
Men nu har det ju nästan gått 5 veckor utan ett ord!
Har försökt ringa utan att få svar, har skickat förfrågan från deras
sida 2 ggr utan att få svar!
Betalat har jag också gjort redan, gjorde det samma dag som jag
beställde hos dem.
Min undran är nu, är det någon av er  som beställt något från dem?
Naturligtvis kommer jag att meddela här i bloggen hur det går,
om jag får något ord eller inte menar jag.
..........tills vidare så fortsätter jag att sura och arga iallafall!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Det är fullt lagligt att vara sur och arg i det läget! Usch, jag hoppas dom inte har lurat dig, bara.. :-(

Postat av: Malee/Britt-Marie

Bara att beställa något från ett företag som heter VIMSAdekor tyder på ett rätt optimistiskt sinne :-) Det kommer nog en skylt så småningom. Men, Vimsa dekor, hur kan man döpa nåt till det - egentligen?!

2007-09-20 @ 18:14:30
URL: http://gingmalee.resaithailand.se
Postat av: Carina

Det lät kul att få se dörrarna
Jag har
[email protected]

2007-09-20 @ 19:23:32
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Chrissie

Tråkigt att vänta :-(
Kul att du vill vara med och läsa! Självklart funkar det även om man inte läser lika mycket alltid, de gångerna man känner att man inte har tid/lust att läsa kan man ju hoppa över.
Kramkram!

2007-09-20 @ 20:17:20
URL: http://vardagssnack.blogg.se/
Postat av: Helen

Inte kul när man fär vänta så länge, men det är Väldigt dåligt att de ej hör av sig eller svarar när du kontaktar dem!
Hoppas de är seriösa.
Men men du ska se att du har paketen på måndag:)
Ha en bra fredag o ät inte för mkt choklad ;)

2007-09-21 @ 08:03:04
URL: http://qristall.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback