Sömnlösa nätter

Stefan åkte ju till Tyskland i torsdags där han stannar till imorgon.
Sen han åkte har jag haft riktiga skitnätter, är ju inte alls van att sova själv,
speciellt inte i nya huset.
Helt plötsligt tycker jag mig höra konstiga ljud överallt, från källaren,
krypvindarna och utanför på tomten
(Lisbeth, grannen ena gången, jo jag vet att katten var här på vår tomt)
I natt somande jag runt 3 tiden och vakande 5.30 igen utan att
kunna somna om igen.
Bara för att jag sover ensam!!!
Precis som om jag aldrig skulle ha gjort det någon gång innan,
undrar hur jag gjorde när jag var singel då?
Har gått runt som en zombie hela dagen, knappt medveten om vad jag gör,
just en sån dag "passar" jag på att sy nya gardiner, fullständigt olämpligt!!
Slutade med att jag fick lägga allt åt sidan, men imorgon så, fortsättning följer!
image465
En hemlis......Stefan är ju fortfarande borta vilket betyder att jag fortsätter
shoppa, ett vrålgammalt litet hörnskåp som verkligen är shabby chic, för 75:-!!
image466
Nu gäller bara att hitta ett ställe att sätta det på, hade tänkt köket men där
finns inget hörn som passar, så kan det gå i ivern övet att ramla över ett fynd!
Somnade på em då Helen ringde och väckte mig, var nog lika bra det annars
har jag nog fortfarande legat på soffan och nannat.
Räknar kallt med ännu en sömnlös natt, precis som om 2 inte vore nog.......

Kommentarer
Postat av: Carina

Oj.oj fynden bara rammlar över dig nu :0
Och gardinerna ser jätte söta ut, jag har själv ett par i samma stil.
En natt till så kommer han ;)

Postat av: Ulla

Fy, vad jobbigt att inte kunna sova. Jag vet hur jag blir...Hoppas inte din man är borta alltför ofta. Jag gillar inte heller att vara ensam. Är mörkrädd, så jag förstår dig

2007-09-23 @ 07:03:53
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Mia

Jisses vad du fyndar! *avundsjuk*
Men snyggt är det, både gardinerna och skåpet.. *L*

2007-09-23 @ 08:39:35
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Anna

Hm, du skulle inte kunna ha det som badrumsskåp då? Trordet skulle bli fränt!
Vill också shopa! Men jag hittar inget....
/KRAM

2007-09-23 @ 10:16:02
URL: http://www.lilltrollet34.blogg.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback