Datorn är fixad :-)

Nu är datorn "hel igen", tack o lov!
Våra närmsta grannar har 2 söner i 20 årsåldern som nu varit
inne hos oss 2 kvällar och verkligen kämpat för att rädda allt
jag hade i den, som jag inte gjort backup på.
Nu är allt räddat och jag är så glad

Men vad ger man till 2 killar som en liten "tack för hjälpen" grej då?
Ja inte vet då jag, vet bara att jag vill ge dem någon liten grej när
de var så goa att de hjälpte oss greja till detta.
Må det INTE hända igen, herre gud så tomt det är utan den,
man blir totalt ställd, tänk så mycket man änvänder den.
Till allt möjligt, jag har inte ens en telefonkatalog här hemma
eftersom jag ju har datorn att leta i, inte bra när det blir så här.
I fortsättningen är det jag som sparar lite oftare på skivor,
gick ju vägen den här gången, men det lär ju hända fler ggr
skulle jag tro.
Har sovit uselt i natt så nu ska jag krypa ner i sängen med boken,
läser Läckbergs Stenhuggaren nu, såå spännande!


Kommentarer
Postat av: Malin

Härligt att datorn är fixad :) Jag har också stenhuggaren hemma, har dock inte börjat läsa den än. Läser "snabba cash" av Jens Lapidus nu, lite svår att komma in i men nu vill jag aldrig sluta läsa! Rekomenderar! Ja, fixade den bilden i psp, gjorde allt utom vinet o jordgubbarna svartvitt :)

2007-09-25 @ 22:37:22
Postat av: Malin

Nej, de är jättelätt. Har du psp?

2007-09-25 @ 22:42:57
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Tur du hade Carina som har två duktiga grabbar vid din sida.. ja spara ner efter hand:-)
Tack för dina rader inne hos mig:-)
Kramkram

Postat av: Mia

Vad skönt med killar i den åldern, dom kan ALLT om sånt... ;-)
P.S Han på bilden påstår sig tillhöra kategorin gammalt *L*

2007-09-25 @ 23:18:50
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Tina

Vilken tur att det fixade sig!!
Sover uruselt jag oxå 4 - 5 timmar/natt :(
Kram

2007-09-26 @ 06:47:10
URL: http://www.calypsodesign.se

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback