Bokmässa 2007

Nu har dörrarna öppnats till årets bokmässa!
image473
Har precis suttit och läst på deras hemsida, oj så många
bra seminarier och författare där finns, många som jag skulle
vilja lyssna på!
Vad sägs om Mia Törnblom, Camilla Läckberg, Per Gessle, Mark Lewengood,
Liza Marklund, Christer Fuglasang, Jan Guillou, Paolo Roberto, 
Henning Mankell,  Alex Shulman m fl?

Två stora satsningar har de gjort i år , den ena är Mat & Trädgård med
spännande trädgårdar och inspirerande kockar på plats.
Den andra är Hälsa & Livsstil där du kan lära mer om allt från GI till skrattyoga,
kärleksbombning, sömn, inre framgång, självkänsla m.m.
Varje år har de ett tema, i år är det Estland vad nu det kan innebära.
Trots att jag nu bott i Gbg i drygt 6 år så har jag ännu inte besökt just bokmässan,
men just precis i år skulle jag faktiskt vilja gå på dem.
Finns mycket jag skulle vilja se och höra, gäller bara att välja vilken dag,
vilket program som känns mest spännande.
Har du varit på bokmässan någon gång?
Ja vi får se om det blir ett mässbesök, om vi hinner med det, bestämde igår
att vi får hoppa över campandet i helgen eftersom vi har en del att stöka
med här hemma.
Nästa helg ska vi ju ut med vagnen, träff i Ullared (Gekås) med Husvagnsforum igen,
därför känns det att vi får ha en "hemma greja helg" istället!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej nej, hetast är han, inte divigast ;-)

2007-09-27 @ 13:33:11
Postat av: Malin

Ååh alex schulman!

2007-09-27 @ 13:38:24
Postat av: Mia

Mark Levengood sku ja villa lyssna på...*skrev lite på finlandssvenska där*


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback