Skrivbordsunderlägg

Stefan tycker att mitt skrivbordsunderlägg i datorn är fånigt...
image533
.........vilket jag absolut inte kan fatta :-)
Har under en längre tid haft  
Anne Geddes ursöta bebisbilder!
Såna här är det jag menar, de har alltid några som är gratis även om man
inte är medlem på deras sida, dessa 3 är såna som inte kostar något.
                       
Vad har ni andra i era datorer? Tips på någon sida kanske?

Filmen igår var grym, ändå vet jag att det är så det är i dagens samhälle,
våld mot homosexuella är ju inte alltför ovanligt tyvärr.
Har många vänner som lever som homosexuella och vet att rädslan
ibland finns där, beror på var man håller till också såklart.
Filmen tillhörde inte en av de bästa men heller inte bottenskiktet tyckte
jag, klart sevärd men rå!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där är väl inte fånigt heller!
Han är nog bara avundsjuk! Vårat skrivbordsunderlägg är en bild på krulltottisen bakifrån, han står vid vattenbrynet vid älven och tittar.

KRAMEN

2007-10-11 @ 16:06:55
Postat av: Mia

Nog har jag sett sämre skrivbordsunderlägg än det där!! ;-)


Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback