I guds namn

Idag släpps den sista? Beckfilmen, I guds namn!
                             image521
Vad jag förstått så är detta den sista, någon som vet om det stämmer?
Hoppas verkligen inte att det är så, tycker lika mycket om dessa filmer
idag som för 10 år sedan,
De blir ju faktiskt bara bättre j och bättre ju mer man lär känna de olika karaktärerna.
Blir en sväng in på Statoil eller ICA idag och hoppas att man hinner med ett ex!

För oss som gillar "grannen", eller Ingvar Hirdwall som han ju heter!


image522

image523
Bilderna är från nya filmen!

Kommentarer
Postat av: Anneli Frii

Hej Carina
Håller med dig fullständigt när det gäller dessa filmer, de är ju kanonbra !!
Tack för att du la ut om den fina almanackan också, har redan beställt en!
Du....en annan sak......min man är ju 4 år yngre än mig och din är ju 8 år yngre, ja, ja var nu inte så mallig för det =0) men det är väl därför du inte vill ändra på första sidan att han har blivit 38 år !! =0) Ha de /Anneli

2007-10-10 @ 09:34:13
Postat av: Anna

Så spännande!

Jag hör också till Beckfansen...Men jag tycker att de här nya har vart lite tamigare än de tidigare.

Hörrö, förresten...Det gick bra för Brynäsarna i måndags *hahahahaha*

/Kram

Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Kul den
där grannen med glasögonen och stänkaren:-) Ser allt som heter Beck så den filmen är välkommen:-)
Tack för tipset!
Kramar o en fin dag till dig.

2007-10-10 @ 10:11:32
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Think Twice

Älskar också den serien, såg nyss "det tysta skriket" och dom är lika bra allihopa!
Får verkligen inte hoppas att det är den sista, då blir jag ledsen i ögat;(
Ps! Oki då provar jag ikväll min förvandligsresa!
/Ha en underbart fin dag!

2007-10-10 @ 11:46:06
URL: http://blueblueeyes.webblogg.se/
Postat av: Helen

Vi får verkligen inte hoppas att det är den sista filmen!Gillar oxå de .
Ha de brafilmerna o för att inte tala om grannen. Häftig men ibland odräglig karl

2007-10-10 @ 16:53:53
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Monica

Den där Beck filmen såg jag,David och Bea i går kväll - riktigt bra. Ingen aning om det är den sista...men det får vi hoppas att det inte är.

Ha det gott!

2007-10-10 @ 22:23:54
URL: http://mjsson.com/blogg

Här skriver du en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback